سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه اصلاح بودجه ۹۲ در روز سه شنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می شود. احتمالا معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز در این جلسه حضور داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه اصلاح بودجه ۹۲ که از سوی دولت به این کمیسیون ارجاع شده است، گفت: بررسی این لایحه در دستورکار جلسه روز سه شنبه هفته آینده کمیسیون قرار دارد که احتمال دارد آقای نوبخت نیز در این جلسه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس لایحه اصلاح بودجه ۹۲ را به پایان رسانده که این لایحه جهت بررسی های بیشتر در جلسه روز سه شنبه هفته آینده کمیسیون مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در همین زمینه تصریح کرد: با توجه به این که فوریت لایحه اصلاح بودجه سال ۹۲ در صحن مجلس رای نیاورده، ممکن است رسیدگی به این لایحه که عادی است چندین ماه طول بکشد، بنابراین لازم است ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس درخواست در اولویت قرار گرفتن این لایحه را به هیات رییسه مجلس ارایه کنند.

کاتب افزود: پس از اینکه اصلاحیه بودجه به تصویب اعضای کمیسیون رسید، در نهایت طی هفته آینده لایحه اصلاح بودجه ۹۲ جهت بررسی نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات