عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نشست مشترک نمایندگان دولت و مجلس امشب و به دعوت دولت برای همفکری در زمینه منابع درآمدی بودجه ۹۲ و ۹۳ برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک امشب دولت و مجلس که در محل معاونت نظارت رهبردی رئیس جمهور برگزار می شود، گفت: این نشست امشب برگزار می شود و از تمامی اعضای کمیسیون های اقتصادی مجلس برای حضور در این نشست دعوت شده است.

وی ادامه داد: در این نشست درآمدهای مختلف از قبیل درآمدهای نفتی، درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و درآمدهای مربوط به بخش های تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: قرار است در این نشست نمایندگانی از دولت نیز حضور داشته باشند تا راه کارهای تحقق درآمدهای دولت در بودجه ۹۲ و ۹۳ مورد بررسی قرار گیرد.

جلیلی با انتقاد از نامناسب بودن زمان برگزاری این نشست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته جاری، مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان رفته اند، بنابراین بهتر بود که این نشست در زمان دیگری برگزار می شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات