گردهمایی مشترک فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با بانک گردشگری، روز سی ام مهر ماه با حضور دست اندرکاران عرصه های تولید، اقتصاد و گردشگری بخش خصوصی و دولتی استان، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، «رضا غیاثی نژاد، دبیر همایش» با اعلام خبر فوق گفت: «این همایش با هدف اهمیت دادن به خرد جمعی و بهره گیری از تجارب گسترده صاحبان فن، نظر، سرمایه و تجربه برگزار می شود. » وی افزود: «گردهمایی مشترک فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با بانک گردشگری، در حقیقت به مثابه آغازی برای برنامه های متمرکز بانک گردشگری در استان های کشور است. »

غیاثی نژاد درباره علت انتخاب استان خراسان رضوی برای برگزاری این همایش اعلام کرد: «مشهد مقدس و شهرهای اطراف آن، یک قطب بزرگ اقتصادی در حوزه های تولیدی را تشکیل داده اند و به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) و نیز مناطق تاریخی و خوش آب و هوا در این استان، گردشگران زیادی نیز به این سمت تمایل دارند. » وی ادامه داد: «تمرکز بیش از ۵۰ درصد هتل های کشور در شهر مشهد مقدس، دلیل دیگری است که بر اهمیت این شهر در حوزه گردشگری گواهی می دهد. » به گفته وی، هم مرز بودن استان خراسان رضوی با همسایه شرقی کشور که موجب رونق تجارت در این منطقه شده نیز بر جذابیت های اقتصادی این منطقه افزوده و به خاطر جمیع این جهات است که استان خراسان رضوی به عنوان نخستین محل برای برگزاری گردهمایی مشترک با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی انتخاب شد.

مشاور مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: «بانک گردشگری با دو شعبه در شهرستان مشهد مقدس، آماده ارائه خدمات به کلیه هم وطنان، مشتریان، صاحبان سرمایه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و گردشگری است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات