امروزه پیشرفت تکنولوژی به ما این اجازه را می دهد تا پروازهایی یکسره در مسیرهایی طولانی داشته باشیم، اما این پروازها دشواری هایی بسیاری دارند.

با این که پرواز کردن با هواپیما کار چندان سختی نیست، اما انجام این کار برای ۱۹ ساعت متوالی بسیار دشوار است. این پروازها خستگی شدیدی را برای مسافران و خلبانان به همراه دارند، خستگی که می تواند بسیار خطرناک باشد.

طولانی ترین پرواز جهان در مسیر سنگاپور – نیو جرسی انجام می شود، مسافت این پرواز ۱۵ هزار کیلومتر و زمان آن ۱۹ ساعت است، طولانی ترین در هر دو مورد.

تمامی صندلی های این پرواز از کلاس تجاری هستند، این صندلی ها راحت تر و جادار تر از صندلی های معمول کلاس اقتصادی هستند، در این پرواز شما به بیش از ۱۰۰ نوع فیلم سینمایی مختلف دسترسی دارید که می توانند ساعت طولانی پرواز را برای شما راحت تر کنند.

این پروازها با استفاده از هواپیماهای ایرباس ای -۳۴۰ انجام می شوند که با ۴ موتور مصرف سوخت بسیار بالایی دارند.

به دلیل اقتصادی نبودن این پروازها و تاثیر ناچیز آن ها در حفظ وقت نسبت به مسیر های دو پروازه، شرکت مسافربری سنگاپور ایرلاینز تصمیم گرفته تا این پروازها را کنسل کند.


در این پروازها از هواپیمایی با صندلی های کلاس تجاری استفاده می شود




صندلی های کلاس تجاری بسیار راحت هستند و برای پروازهای طولانی بسیار مناسب است

 


 


این پرواز سه وعده غذا برای مسافران تهیه می کند، مسافران می توانند قبل از پرواز غذای خود را انتخاب کنند



رکورد طولانی ترین پرواز جهان متعلق به بویینگ بوده است که در پروازی ۲۱ هزار کیلومتری از لندن به هنگ کنگ در ۲۲ ساعت به دست آمده است

 



طولانی ترین پرواز جهان، پرواز های ۲۱ و ۲۲ شرکت مسافربری سنگاپور ایرلاینز در ماه نوامبر به دلایل اقتصادی کنسل می شود

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات