از بعدازظهر روز گذشته تاکنون فشار آب در نواحی شرقی تهران کاهش یافته و در برخی مناطق، افت فشار آب با قطعی چندساعته آب همراه شد.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که در دو هفته گذشته بارها و بارها از سوی مسئولان آب استان تهران و همچنین مسئولان وزارت نیرو نسبت به ضرورت کاهش مصرف آب از سوی مردم به خصوص شهروندان تهرانی تأکید شده بود، اما اعلام این وضعیت اضطراری نیز کاهش محسوسی در مصرف به دنبال نداشت.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران پایان مهرماه با صدور اطلاعیه ای از لزوم کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب در تهران خبر داد و اعلام کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده، مشارکت یکایک شهروندان استان تهران، یگانه راهکار موجود برای ممانعت از بروز هر گونه محدودیت توزیع آب (قطع یا افت فشار آب در مناطق مختلف) به شمار می آید.

اما با گذشت ۱۰ روز از صدور این اطلاعیه و عدم تحقق کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب در تهران، رینگ شرقی پایتخت که بحرانی ترین نقطه تأمین آب تهران شمرده می شود، با افت فشار و قطعی های موردی آب مواجه شد.

از بعدازظهر روز گذشته تاکنون فشار آب در نواحی شرقی تهران کاهش یافته و در برخی مناطق افت فشار آب با قطعی چندساعته آب همراه شد.

براساس گزارش های مردمی، هم اکنون طبقات سوم به بالا در شرق تهران با افت شدید آب لوله کشی مواجه اند. این افت فشار در طبقات بالا در مناطق مرکزی و غرب پایتخت هم گزارش شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات