مدیر عامل فرابورس از اخرین وضعیت ورود سهام عدالت به بازار سرمایه خبرداد: هنوز تصمیم نهایی در خصوص اینکه سهام عدالت در قالب صندوق های قابل معامله در بورس و یا شرکت سرمایه گذاری استانی موجود قابل معامله شود اتخاذ نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، هامونی مدیرعامل فرابورس در خصوص اخرین وضعیت ورود سهام عدالت به فرابورس گفت: طرحهای مختلفی برای ورود وهمچنین نحوی معامله سهام عدالت بررسی می شود.

هامونی تصریح کرد: فرابورس دو طرح در قالب پذیرش شرکت های سرمایه گذاری استانی وهمچنین صندوق های قابل معامله ارائه داده است که هر دو طرح مزیت های خاص خودشان را دارند.

وی ادامه داد: هنوز تصمیم نهایی در خصوص اینکه سهام عدالت در قالب صندوق های قابل معامله در بورس و یا شرکت سرمایه گذاری استانی موجود قابل معامله شود اتخاذ نشده است.

مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص طولانی شدن فرایند ورود سهام عدالت در بازار سرمایه گفت: باید نقطه نظرات وزارت اقتصاد و هیئت دولت برای تصمیم گیری های نهایی در این زمینه مشخص شود و طرحهای جدیدی بر اساس آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: فرابورس امادگی لازم را برای قابل معامله شدن این نوع سهام دارد و باتوجه به تصمیم دولت، شاهد ورود این شرکت ها به بازار فرابورس باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات