شعبه آپادانا آغاز به کار کرد
در این مراسم، «محمدصادق طاهری، رئیس هیات مدیره بانک گردشگری» با اشاره به ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: «درسی که ما باید از اسوه و پشیوای همه مسلمانان و آزادگان عالم بیاموزیم، اولویت قراردادن رضایت خداوند است و باید در هر کاری که می کنیم، رضایت خدا را در نظر بگیریم. » وی با تاکید بر اینکه بانک گردشگری در جامعه اسلامی ایران، مردم ولی نعمت هستند، گفت: «تا جایی که می توانیم باید امور مربوط به مردم را راه بیندازیم و نگذاریم کاری روی زمین بماند. » طاهری افزود: «کاری که مربوط به مردم است، مربوط به جامعه است و نباید امور مسلمانان، حتی برای لحظه ای رها شود. »

رئیس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: «من قبلا یکبار در افتتاح یکی از شعبه ها گفتم وقتی ما می گوییم «بانک گردشگری، فراتر از مرزها است» منظور، صرفا مرزهای جغرافیایی نیست بلکه مرزهای محصورکننده خدمت رسانی و مرزهای زمانی هم هست. یعنی ما می خواهیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در تمام ساعات شبانه روز حتی در ساعت های خارج از وقت اداری هم بتوانیم کار مردم را راه بیندازیم و امروز بسیار خوشحالم از اینکه می بینم این محصولات جدید ما به گونه ای طراحی شده اند که خدمات در محل به مشتریان را نیز ممکن کنند و یا خدمات دیگری که با قابلیت های بسیار پیشرفته در حوزه بانکداری الکترونیکی، می تواند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، نیازهای مردم را مرتفع کند. »

گفتنی است شعبه آپادانا واقع در خیابان خرمشهر، شماره ۱۵۰ آمادگی ارائه خدمات بانکی در تمامی روزها و ساعت های اداری را دارد.

افتتاح شعبه فردوسی بانک گردشگری
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که هم زمان با نخستین روز از ماه محرم برگزار شد «علی اصغر سفری، سرپرست بانک گردشگری با تاکید بر اینکه «بانک گردشگری یک بانک خصوصی است که سهامداران آن از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش های مختلف اقتصادی منجمله صنعت گردشگری هستند» ، اظهار داشت: «نگاه ما در این بانک نسبت به ارائه خدمات به مشتریان, مبتنی بر الگوهای نوین و روزآمد است. ما با بازنگری مستمر در نگرش ها و عملکردمان، بیش از پیش مصمم و متعهد هستیم تا بالاترین کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان را از آن خود کنیم. » وی افزود: «بانک گردشگری با ۲هزار میلیارد ریال سرمایه کار خود را آغاز نموده که در حال حاضر به ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و رسیدن به سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد. » سفری با اشاره به خدمات و محصولات جدید بانک گردشگری اظهار داشت: «در کنار شعب عادی, بانک گردشگری از طریق ارائه خدمات فرابانکX۲, امکان ارائه خدمات بانکی در واحدهای محلی۲۴در۷ و نیز ارائه خدمات سیار بانکی در محل کار مشتریان خود را فراهم نموده است که این دو از تازه های بانکی بوده و مختص مشتریان بانک گردشگری است. »

سرپرست بانک گردشگری تصریح کرد: «مشتریان بانک گردشگری علاوه بر دریافت خدمات بانکداری عادی اینترنتی می توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی X۲، خدمات بانکداری الکترونیکی شرکتی و نیز بانکداری الکترونیکی پیشرفته را با قابلیت هایی به مراتب فراتر از خدمات موجود سایر بانکها در اختیار داشته باشند. » نایب رئیس هیات مدیره بانک گردشگری درباره گردش کارت که یکی از محصولات پرطرفدار این بانک است، خاطرنشان کرد: «مشتریان بانک گردشگری با افتتاح حساب و دریافت گردش کارت, به طور اتوماتیک عضو باشگاه گردشگری ایرانیان شده و علاوه بر استفاده از خدمات و مشاوره های رایگان آن باشگاه, از تخفیفات و امتیازات ویژه در مراکز تفریحی و سیاحتی و فروشگاه ها و مراکز خرید برخوردار شده و در قرعه کشی های مختلف آن باشگاه, شانس خود را آزمایش نموده و در نهایت نیز از وام یک ساله سفر از ۱تا ۵ میلیون تومان با نرخ سود ۱۴% با بازپرداخت یک ساله بهره مند شوند. » گفتنی است، شعبه فردوسی واقع در خیابان انقلاب، بین ایرانشهر و فرصت، شماره ۵۹۵ ارائه خدمات بانکی برای مشتریان و مراجعان را آغاز کرده است
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات