نصب سامانه محب بانک ملت در استان مازندران و بوشهر
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان مازندران با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان ارزنده و تسهیل مدیریت حساب های بانکی متمرکز مشتریان در این بانک، ۱۳ مشتری دیگر را به سامانه محب مجهز کرد.
بر اساس این گزارش، شهرک های صنعتی استان، بیمه دی، بیمه میهن، بیمه سینا، رویش طبرستان، روانکاوان صنعت، دانشگاه های آزاد واحدهای ساری، جویبار و چالوس، شرکت پگاه رزم آوران، مازرون فوم، سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس و شرکت بیمه سلامت از سازمان ها و شرکت هایی هستند که به تازگی به سامانه محب بانک ملت مجهز شده اند.
همچنین، بانک ملت استان بوشهر هم سامانه مدیریت حساب های بانکی را در شرکت پشتیبانی امور دام استان نصب و راه اندازی کرد تا مدیریت حساب های این مشتری ارزنده در بانک ملت با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

راه اندازی سامانه محب بانک ملت در چند سازمان استان سمنان
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان سمنان با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان ارزنده و تسهیل در مدیریت حساب های متمرکز آنها در بانک ملت، سه سامانه جدید محب نصب و راه اندازی کرد.
بر اساس این گزارش، شهرداری شاهرود، پارک علم و فناوری شاهرود و شرکت ابتکار، مراکز جدیدی هستند که در استان سمنان به سامانه محب بانک ملت مجهز شده اند.
با نصب این سامانه ها، شمار مراکز مجهز به سامانه مدیریت حساب های بانکی در استان سمنان به ۴۹ مرکز افزایش یافت.

معرفی مشتری ارزنده بانک ملت به عنوان صادرکننده نمونه کشور
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، شرکت تولیدی لوله و پروفیل جویبار لوله، مشتری شعبه جویبار این بانک در استان مازندران، در همایش صادرکنندگان نمونه، عنوان صادرکننده نمونه کشوری را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت لوله و پروفیل جویبار لوله که از مشتریان قدیمی و ارزنده بانک ملت است، لوح سپاس خود را از دست وزیر صنعت، معدن وتجارت دریافت کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات