رئیس رگولاتوری از ارزیابی ماهانه اپراتورهای ADSL و معرفی ارایه دهنده برتر خبر داد و نتایج ارزیابی ۱۲ شرکت در ماه شهریور را اعلام کرد.

به گزارش افکارنیوز ، علی اصغرعمیدیان از ارزیابی ماهانه اپراتورهای دارنده پروانه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه دهنده برتر خدمات در این حوزه خبر داد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این ارزیابی براساس میزان کیفیت خدمات ارائه شده، میزان پایبندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شکایت ثبت شده از سوی مشترکین، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری، فراهم آوردن یا تکمیل سامانه های پشتیبانی، نظارتی و سنجش کیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه ها برای رگولاتوری در پایان شهریورماه انجام شده است.

وی درباره نتایج ارزیابی عنوان کرد: از بین ۱۲ شرکت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لین ارتباطات و انتقال داده آسیاتک، به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رتبه شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در ارزیابی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) ، رتبه دهم را کسب کرده است.

عمیدیان با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام می شود، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از اپراتورها، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نتیجه ارزیابی است، برهمین اساس امیدوارم مشترکین با ثبت نظر و پیشنهادهای خود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پاسخگویی دقیق به سوالات ارزیابان رگولاتوری درباره خدمات اینترنت پرسرعت، در این ارزیابی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: ارزیابی مهرماه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شده و پس از جمع بندی به زودی اعلام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات