قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی و هواشناسی با اشاره به اینکه تنوع سازی قیمت بلیت هواپیما قبل از آزادسازی اجرایی می شود، گفت: در حال حاضر کارگروهی در این وزارتخانه در حال بررسی قیمتها است که تا پایان سال این قانون به اجرا برسد.

به گزارش افکارنیوز ، علی محمد نوریان در خصوص اینکه آیا تنوع سازی نرخ بلیت هواپیما قبل از آزادسازی اجرایی می شود، گفت: به طور حتم در ابتدا تنوع سازی را اجرایی می کنیم و در حال حاضر کمیته ای در حال بررسی این موضوع است و ما از نظر مدیران عامل ایرلاین ها و متخصصان در این باره استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه کارگاه ها و سمینارهای علمی هم در این باره برگزار می شود، بیان کرد: در بخش اول، تنوع سازی اجرایی می شود و پس از آن، آزادسازی انجام گیرد که ما پیش بینی داریم پس از اجرای آزادسازی، تنوع در خدمات دهی و قیمت ها بوجود می آید که به نفع مصرف کننده است.

قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی و هواشناسی با تاکید بر اینکه آزادسازی به معنی گران سازی نیست، اظهار داشت: قصد وزارت راه این نیست که یکباره این قانون را اجرایی کند بلکه از الان اقدامات اجرایی شروع شده و به تدریج پس از بررسی کارگروه ها و نظرخواهی از شرکت های هواپیمایی اجرایی می شود.

نوریان با اشاره به اینکه این اقدام در کنار نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی انجام می گیرد، بیان کرد: تنوع سازی قیمت ها آزادسازی را به دنبال دارد که در نهایت به نفع شرکت های هواپیمایی و مصرف کننده است بنابراین بصورت تدریجی تا پایان سال به اجرا می رسد.

وی با بیان اینکه با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مصرف کننده می تواند در زمان های مختلف با نرخ های متفاوتی بلیت تهیه کند، گفت: به زودی شرایط تنوع سازی و آزادسازی قیمت ها اعلام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات