مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

سیاست گروه صنعتی ایران خودرو عرضه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم تحویل خودروی وانت پیکانی که به دلیل مشکلات گوناگون ۲۸ سال به تاخیر افتاده بود، ضمن بیان این مطلب گفت: گاهی مشکلاتی بروز می کند که درست یا نادرست، به خودروساز نسبت داده می شود که ما تلاش می کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

مهندس هاشم یکه زارع تاکید کرد، علاوه بر مستندات موجود، صداقت مشتری محترم در گفتار، برای ایران خودرو ملاکی در تحویل خودرو به ایشان بوده است.

وی از تاخیر ۲۸ ساله ای که در تحویل خودرو پیش آمده، اظهار تاسف کرد و گفت: برای جلب رضایت ایشان، سود پول واریزی را نیز محاسبه و پرداخت می کنیم.

مهندس یکه زارع در پاسخ به این سوال که آیا انتشار این خبر که احتمالا موجب افزایش انتظارات مشتریان می شود، برای شما نگران کننده نیست، اظهار کرد: وظیفه ما این است که به خواسته منطقی و مستند کلیه مشتریان توجه کرده و در مسیر احقاق حقوق آنان گام برداریم؛ هر چند موارد مشابهی نیز وجود دارد که چون قطعیت در صحت تقاضای آنان وجود نداشته، مورد موافقت قرار نگرفته است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: من دست همه مشتریان ایران خودرو را به گرمی می فشارم و امیدوارم بتوانیم موفق به جلب رضایت مشتریان بزرگ ترین خودروساز خاور میانه شویم.

گفتنی است، رمضان فلاحت زاده در سال۱۳۶۴ به عنوان کشاورز نمونه معرفی و امتیاز ثبت نام یک دستگاه پیکان در تعاونی شهر و روستای شهرستان گچساران به عنوان «جایزه گندم» به وی اعطا شد. وی در آن سال وجه لازم را برای دریافت خودروی پیکان واریز کرد، اما ظاهرا به دلیل بروز مشکل خانوادگی در روز مقرر برای دریافت خودرو مراجعه نکرده است. فرزند وی که به نمایندگی از پدر سال خورده اش به تهران آمده بود، اظهار کرد: پی گیری های بعدی پدرم مصادف با زمان جنگ تحمیلی بود که به دلیل نبود قطعه و عدم تولید خودرو، تحویل آن به تعویق افتاد. با اتمام جنگ نیز مراجعات مکرر به نمایندگی ایران خودرو بی فایده بود، تا این که مهندس یکه زارع دستور ویژه ای صادر کردند و من موفق شدم ظرف مدت یک ماه خودروی پدرم را تحویل بگیرم.

فرزند رمضان فلاحت زاده خطاب به مدیران می گوید: باید به این معتقد باشیم که میز و صندلی مدیران امانتی است که به آنان سپرده شده و آنان با درک و حل مشکلات مشتریان امانت داری می کنند. من از مدیر عامل ایران خودرو تشکر می کنم که در مدت کوتاهی که مدیریت ایران خودرو را بر عهده دارد، به فکر مشتریان است. گلایه من برای دوران گذشته بوده، اما در زمان مدیریت ایشان حل شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات