رئیس کل بانک مرکزی پراکندگی مناسب نیروهای بسیجی در سراسر کشور را فرصتی مناسب برای حل مشکلات اقتصادی و محرومیت زدایی قلمداد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در خصوص نقش این نهاد مقدس در حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: نیروهای بسیجی در نقاط مختلف کشور پراکندگی مناسبی را دارند و این پراکندگی و گستردگی می تواند باعث شود در مناطق مختلف کشور از جمله در مناطق محروم نقش سازنده ای را در محرومیت زدایی ایفا کنند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مناسب در زمینه های مختلف اقتصادی در اقصی نقاط کشور، افزود: در شرایط فعلی بسیاری از مشکلات اقتصادی در نقاط مختلف کشور به دلیل ناآگاهی و عدم اطلاع رسانی مناسب است.

سف بر همین اساس متذکر شد که «باید فضایی را فراهم کرد نیروهای بسیجی در نقاط مختلف کشور این مشکل را برطرف کنند» .

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به حل مشکلات مختلف کشاورزان در نقاط مختلف کشور توسط نیروهای بسیجی گفت: در نقاط مختلف کشور ما شاهد این هستیم که کشاورزی به شکل سنتی انجام می شود ولی نیروهای متخصص بسیجی در سطح کشور توانستند مسیر کشاورزی در این مناطق را تغییر دهند و بازدهی را بالا ببرند.

سیف در پایان ایثار و فداکاری نیروهای بسجی را در سال های دفاع مقدس ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: امروز که خوشبختانه امنیت و آسایش در کشور وجود دارد، باید این را در نظر داشت که ایثار و شهادت نیروهای مقدس بسیجی در سال های دفاع مقدس تضمین کننده آسایش امروز است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات