به گزارش افکارنیوز ، در سال های اخیر اقدامات زیادی برای گسترش فروشگاه های بزرگ (هایپر مارکت) با امکان خریدمتنوع صورت گرفته است. تعداد زیاد واحدهای صنفی در سطح خرده فروشی، بالابودن هزینه های شبکه توزیع کالا، فقر اطلاعات درباره فعالیت های تجاری، نامطمئن بودن بخش قابل توجهی از حمل و پخش کالا و وجود قیمت های ناهماهنگ در کالاهای همسان موجبات برتری این مجموعه های فروشگاهی را فراهم آورده است. هایپرمارکت ها فضاهای فروشگاهی به وسعت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع و با تنوع کالایی بسیار بالایی هستند که از دهه ۶۰ میلادی در کشورهای توسعه یافته شکل گرفتند.

در سال ۱۳۹۰، با استفاده از ابزار و روش های نوین در بستر تجارت الکترونیک اولین هایپرمارکت مجازی ایران تحت عنوان فینال، فعالیت خودرا با کمتر از نصف ظرفیت تجاری خود آغاز نمود و با کاهش هزینه های مختلف تجارت و بهره گیری از امکانات واقعی یک هایپرمارکت، موجبات ارایه تنوع کالاهایی از دسته های مختلف با قیمت مناسب را به مصرف کنندگان فراهم آورد در پی این روی داد و استقبال هم میهنان ارجمند امروز با ارائه بسته حمایتی در مسیر پیشبرد توسعه تجاری از روز شنبه ۹آذر ماه ۱۳۹۲ با ارائه طرح فروش پاییزی، برگ جدیدی در خدمت رسانی به هم میهنان عزیز رقم خورده است.

هایپر مارکت فینال (Final. ir) بااستفاده از مدل های بین المللی فروش و عرضه کالا در فضای مجازی و با بومی سازی این گونه فعالیت تجاریتوانسته گام های موثری را در این مسیر بردارد و همواره در جهت توسعه و بهبود ساختار فنی این روش تجاری کوشیده است.

هایپرمارکت فینال (Final. ir) محصولات مورد عرضه در بازار کالاهای ضروری را با قیمت و کیفیت مناسب به مصرف کنندگان نهایی عرضه می نمایند. انجام امور مرتبط با زنجیره تامین همچون نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل با توجه به اصول علمی انجام می پذیرد. بدین ترتیب با گسترش فعالیت این شرکت بسیاری از مسائل و مشکلات اساسی نظام توزیع همچون دست به دست شدن کالاها تا رسیدن به مصرف کنندگان از بین رفته و با گسترش استفاده از ابزار و روش های نوین، در زمان و هزینهصرفه جویی نیز صرفه جویی می شود. رعایت همه استانداردها نیز، الزامی می شود. از دیگر مزایای مهم فعالیت هایپرمارکت مجازیFinal. irدر اصلاح نظام توزیع ایجاد قیمت هماهنگ در سراسر ایران می باشد. به طوری که با توجه به امکان سفارش کالا در همه مناطقی که به اینترنت دسترسی دارند، توانسته به مرجعی مطمئن در ارائه قیمت کالاهای قابل عرضه در همه کشور بدل شود.

عمده ترین مزایایخرید کالا ازهایپر مارکت مجازی:
۱. عرضه کالا و خدمات به قیمترقابتی و یکسان
۲. امکان عرضه و نمایش انواع متنوعی از کالاها در کوتاه ترین زمان ممکن
۳. امکان عرضه کالا در همه مناطق کشور
۴. امکان خرید بدون محدودیتدر تمام ساعات شبانه روز
۵. امکان سفارشی سازی و تسهیل خرید و فروش

هایپرمارکت فینال درحال حاضر با توجه به همه پیش نیازهای لازم برای عرضة کالا سعی دارد در زمینه چالش های فروش که گریبانگیر بازار ایران شده، عملکردی متفاوت در جهت اهداف متعالی دولت امروز در طرح تحول نظام توزیع برداشته و همواره حافظ منافع پولی ملی باشد.



در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات