نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با طرح یک فوریتی تشکیل سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری موافقت کردند.

به گزارش افکارنیوز ، ایرج عبدی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که جزئیات و بندهای این طرح در حضور نمایندگان دولت در کمیسیون های اقتصادی، برنامه و بودجه و اجتماعی به تصویب رسیده است گفت: مطابق ماده ۱۴۶ آئین نامه مجلس گزارش کمیسیون اجتماعی برای تشکیل سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری ارائه می شود.

در ماده یک این طرح در راستای تحقق اصل ۱۲۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور انجام امور برنامه و بودجه و امور ادای و استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در این قانون «سازمان» نامیده می شود ظرف شش ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون از ادغام معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تحت مسئولیت مستقیم رئیس جمهور با وظایف و اختیارات مذکور در این قانون تشکیل می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۳۶ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری موافقت کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات