مدیرکل محیط زیست استان تهران خبر داد؛

دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه زیست محیطی از نظر دست اندرکاران سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران به عنوان نشانه هایی امید بخش ارزیابی شد. آن ها معتقدند این گروه صنعتی با نگاه راهبردی؛ مسایل زیست محیطی را در اولویت تلاش های خود قرار داده است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران پس از بازدید از بخش های مختلف گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که گروه صنعتی ایران خودرو تلاش های بسیار خوبی در راستای اهداف زیست محیطی انجام داده، روند همکاری این خودروساز با سازمان هایی مانند حفاظت از محیط زیست را بیش از هر زمان دیگری امیدبخش توصیف کرد و گفت: این همان چیزی است که به ما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیش تری بتوانیم در خصوص ایجاد زمینه هایی مناسب برای هوای پاک برنامه ریزی کنیم.

دکتر محمد هادی حیدرزاده ادامه داد: در جریان بازدید ما از بخش هایی مانند موتورسازی و تصفیه خانه صنعتی به وضوح این موضوع برای ما روشن شد که ایران خودرو در راستای هوای پاک برنامه های مدونی را در دستور کار خود قرار داده و ما می توانیم در سایه تعامل و همکاری های متقابل به این روند همکاری ابعاد بیش تری ببخشیم.

وی افزود: ما وضعیت را در ایران خودرو مطلوب دیدیم و از نزدیک شاهد بودیم که تلاش های خوبی برای رعایت مسایل زیست محیطی در این شرکت صورت گرفته است و این تلاش به ما امیدواری می دهد تا آینده بهتری را انتظار داشته باشیم.

حیدر زاده تاکید کرد: انتظار ما این است که دست اندرکاران مسایل محیط زیست در ایران خودرو با مستند سازی فعالیت هایی که انجام داده اند، روند فعالیت های خود را نهادینه کنند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های ما این بود که در تولید خودرو به خصوص قوای محرکه آن استاندارد یورو ۴ رعایت شود که در جریان بازدید از بخش هایی از موتورسازی ایران خودرو از نزدیک شاهد بودیم که توانمندی های فنی و مهندسی این شرکت در پیاده سازی این استاندارد به کار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل یک کارگروه مشترک ایران خودرو و سازمان حفاظت از محیط زیست یکی از دستاوردهای مهم دیدار امروز ما با مدیران بخش های مربوطه در ایران خودرو است که این روند می تواند مسایل و مشکلات موجود را با تعامل طرفین در صنعت خودرو برطرف کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات