معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: حدود ۲۱۱۵ کیلومتر آزادراه در حال بهره برداری و ۷۱۲ کیلومتر آزادراه نیز در حال ساخت است.

به گزارش افکارنیوز ، حسن احمدی نوری با اشاره به ساخت آزادراه حرم تا حرم اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی امیدواریم بتوانیم مسیر چرمشهر تا گرمسار به طول ۷۵ کیلومتر را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم و متعاقب آن مسیر قم تا چرمشهر به طول ۷۵ کیلومتر را تا خرداد ۹۳ افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این آزادراه مسیر بسیار کوتاه تر می شود، افزود: با توجه به افتتاح این آزادراه ۳۰ درصد در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهیم داشت.

احمدی نوری خاطر نشان کرد: ۱۰ کیلومتراز آزادراه ساوه - همدان نیز از جمله پروژه های آزادراهی است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: برای آزادراه پل زال - اندیمشک - اهواز نیز حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه آزادراه پل زال - اندیمشک تاکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این جاده سانحه خیز ترین محور استان خوزستان است که با افتتاح این آزادراه میزان سوانح رانندگی بسیار کاهش می یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات