در جلسه کارگروه گردشگری لرستان/

جلسه کارگروه گردشگری لرستان برگزار و مسئولان برنامه های خود را برای استقبال از مسافران نوروزی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، امروز جلسه کارگروه گردشگری لرستان با حضور مسئولان اجرایی استان برگزار و برنامه های قسمت های مختلف برای استقبال از مسافران تعطیلات نوروزی اعلام شد.

شهرام ملکی مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان در این جلسه اظهارکرد: با همکاری نیروی انتظامی، کمیته ایمنی راه ها در استان راه اندازی شده است.

شهرام ملکی افزود: برای افزایش ایمنی جاده های لرستان، کار خط کشی محورهای مواصلاتی، نصب تابلوهای ایمنی و راهنما تا قبل از آغاز ایام نوروز در سطح استان انجام می شود.

ملکی تصریح کرد: در ایام نوروز بروشورهای راهنمای مسافران با محتوای مسافت راه های لرستان، تلفن های ضروری مانند امداد جاده ای، مکان کمپ ها توسط اداره کل راه و شهرسازی توزیع خواهد شد.

شهرام ملکی بیان کرد: ما سعی خواهیم کرد که تا قبل از شروع ایام نوروز ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد - کوهدشت را به بهره برداری برسانیم تا در ایام نوروز از حجم ترافیک کاسته شود.

ملکی اظهار کرد: درایام نوروز تمامی امکانات خودرویی اداره کل راه و شهرسازی دراختیار پلیس راه قرار خواهند گرفت.

گودرز کریمی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه جلسه اظهار کرد: این اداره از همه امکانات خود برای اسکان مسافران نوروزی استفاده خواهد کرد و ۱۱ پایگاه شهرستانی برای اسکان مسافران نوروزی لرستان پیش بینی کرده است.

گودرز کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۹۲، مجموع ۱۸ هزار و ۴۷۳ خانوار در سطح مدارس لرستان اسکان داده شدند.

کریمی فرد تصریح کرد: تلاش می شود امکانات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در نوروز سال آینده ارتقا یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند شروع می شود و تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد.

سرهنگ اسکینی افزود: در قالب طرح نوروزی ۳۱۵ نفر از نیروهای راهنمایی و رانندگی استان فعالیت خواهند داشت.

اسکینی بیان کرد: در ایام نوروز ۵۴ تیم پلیس راهنمایی رانندگی به مردم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات