استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: اولویت کاری ما در رومشگان با طرح هایی است که در کوتاه مدت بتوانند نیازها و مشکلات این شهرستان را رفع کنند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، با حضور استاندار لرستان و مسئولان استانی و شهرستانی امروز در مراسمی محمد محمدی نژاد به عنوان نخستین فرماندار شهرستان رومشگان که تازه تاسیس شده است معرفی شد.

هوشنگ بازوند در مراسم معرفی نخستین فرماندار شهرستان رومشکان اظهار کرد: با تبدیل شدن رومشگان به شهرستان، توسعه و پیشرفت آن در تمامی زمینه ها وارد مرحله تازه ای شده است که نوید روزهای خوبی را برای مردم رومشگان می دهد.

وی افزود: برای توسعه این شهرستان برنامه های ویژه ای در دستور کار داریم که بعد از بررسی های انجام شده بر اساس اولویت و نیازمندی این طرح ها اجرایی می شود.

بازوند گفت: برای شناسایی و بدست آوردن آمار طرح های مورد نیاز رومشگان در اوایل اسفند با حضور تمام اعضا شورای برنامه ریزی استان جلسه ای در فرمانداری رومشگان برگزار می کنیم که با تصمیمات گرفته شده برای رومشگان برنامه ریزی مناسب شود.

وی بیان کرد: اولویت کاری ما در رومشگان با طرح هایی است که در کوتاه مدت بتوانند نیازها و مشکلات این شهرستان را رفع کنند و در مرحله بعد به سراغ طرح های بلند مدت می رویم.

استاندار لرستان در این مراسم در حکمی عابدین گراوند را به عنوان بخشدار مرکزی رومشکان و کامران رفیعیان را به عنوان بخشدار سوری از توابع شهرستان رومشکان معرفی کرد.

رومشکان پیش از این یکی از بخش های شهرستان کوهدشت در استان لرستان به مرکزیت شهر چغابل بود که به عنوان یازدهمین شهرستان لرستان از وزارت کشور مجوز ارتقا و تاسیس فرمانداری را گرفت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات