استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: صدا و سیما نقش بسیار زیادی در معرفی ظرفیت های استانی به سرمایه گذاران و رفع مشکلات لرستان دارد.

هوشنگ بازوند در حاشیه مراسم تجلیل از دست اندر کاران کاروان فجر امید اظهار کرد: وجود این معوقات بانکی نشان از جدی نگرفتن پرداخت و دریافت وام های بانکی دارد که اگر در این امر کوتاهی نمی شد با این اعتبارات معوقه می توان ظرفیت های استان را شکوفا و طرح های عمرانی نیمه کاره را راه اندازی کرد.

وی افزود: پروژه های عمرانی نیمه کاره لرستان باید دوباره راه اندازی شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در زمینه های اقتصادی در لرستان با مشکلاتی روبرو هستیم که این مشکلات با کمک و همکاری از بین می روند که اگر این مشکلات را از بین نبریم و ظرفیت های استانی را شکوفا نسازیم این پروژه ها تبدیل به تورم و فرصت های عمرانی از دست می روند.

بازوند بیان کرد: صدا و سیما نقش بسیار زیادی در معرفی ظرفیت های استانی به سرمایه گذاران و رفع مشکلات لرستان دارد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فراوان لرستان مردم حق دارند که شاهد توسعه و پیشرفت استان خود باشند و به همین دلیل ۱۸ درصد از اعتبارات استانی به بخش عمران اختصاص داده می شود.

استاندار لرستان ضمن تشکر از دست اندرکاران کاروان فجر امید افزود: این برنامه نه تنها به معرفی دستاورد های انقلاب بلکه به معرفی ظرفیت های شهرستان های استان پرداخت و همچنین با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روحیه خود باوری را در میان مردم لرستان ایجاد کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: تلاش های صدا و سیما در معرفی برنامه های پروازی فرودگاه خرم آباد و تشویق مردم به استفاده از این پروازها مؤثر بوده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات