رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد خبر داد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در نظر دارد با همکاری گمرک لرستان سمینار آموزشی یک روزه امور گمرکی و ترخیص کالا را برگزار نماید.

حسین سلاحورزی با اشاره به رایگان بودن حضور در این برنامه اظهار کرد: این سمینار با هدف آشنایی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و همچنین واحدهای تولیدی، صادراتی استان لرستان با قوانین و مقررات مربوط به امور گمرکی و ترخیص کالا برگزار می شود.

وی افزود: این سمینار روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه امسال در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: برای شرکت کنندگان در سمینار گواهینامه پایان دوره صادر می شود که صدور گواهینامه منوط به شرکت کردن متقاضیان در سمینار آموزشی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: علاقمندان به شرکت در این سمینار آموزشی می توانند برای نام نویسی در سمینار آموزشی مذکور، تا روز سه شنبه ۶/۱۲/۹۲ با واحد آموزش اتاق خرم آباد تماس بگیرند.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت تماس با اتاق بازرگانی برای نام نویسی در این سمینار با شماره تلفن های ۳۰و۲۹و ۳۲۲۷۹۱۹، و نمابر ۳۲۱۰۶۰۷ و آدرس الکترونیکی amoozesh@khdccima. ir ارتباط بگیرند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات