نماینده مردم خرم‌آباد درمجلس خبرداد:

نماینده مردم خرم‌آباد درمجلس گفت: بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان به بودجه لرستان برای اجرای طرح های عمرانی افزوده شده است.

ایرج عبدی امروز در دیدار با اعضا شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار کرد: در بررسی بودجه ۹۳ اختصاص ۱۵۴ میلیارد تومان به توسعه بخش های عمرانی لرستان تصویب شد. وی افزود: در بودجه ۹۳ بیش از دو هزار میلیارد تومان برای بیکاران به صورت پرداخت تسهیلات به تصویب رسیده است که امیدواریم سهم لرستان در این اعتبار بیشتر از استان های دیگر باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس تصریح کرد: شوراها باید با برنامه و فکر به رفع مشکلات مردم بپردازند و خودشان شروع کننده توسعه استان باشند.

عبدی بیان کرد: در مدیریت مدرن تنها منابع برای توسعه نیروی انسانی می باشند و اگر این منابع انسانی کارآمد باشند توسعه را به دنبال دارند همان طور که ادیسون بدون سالن و امکانات اختراعی بزرگ را انجام داد وگامی بزرگ برای توسعه دنیا برداشت.

وی گفت: کلان شهر شدن کلید پیشرفت شهر نیست بلکه باید همه تلاش کنیم تا خرم آباد را خرم و آباد کنیم زیرا انسان ها قدرت خلق کردن را دارند و اختراعات دست بشر نیز ناشی از همین قدرت است.

عبدی اظهار کرد: برای توسعه شهری خرم آباد دریاچه کیو را پر آب کردیم که کار سختی بود و این نشان دهنده این موضوع است که در لرستان امکان انجام دادن کارهای زیادی وجود دارد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: شورای شهر منتخبین مردم هستند بنابراین اثر گذاری بیشتری بر جامعه دارند.

عبدی افزود: سرمایه گذاران می توانند برای پیشرفت لرستان از نظر گردشگری، از بخش ارزی استفاده کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات