استاندار لرستان خبر داد:

استاندار لرستان گفت: اواخر امسال یا اوایل سال آینده معاون اول رئیس جمهور به لرستان سفر می‌کند.

هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به خرم آباد برای تصویب طرح هایی در زمینه تامین تسهیلات مورد نیاز پروژه های صنعتی نیمه تمام و حضور شرکت های سرمایه گذاری در لرستان برنامه ریزی شده است. وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده بیشتر توان خود را برای جذب شرکت های سرمایه گذار به کار می گیریم که خوشبختانه در این امر تا حدودی موفق بوده ایم و حرکت های مثبتی برای جذب شرکتهای سرمایه گذاری مانند سازمان سرمایه گذاری کوثر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و شرکت سرمایه گذاری بانک سپه انجام داده ایم.

استاندار لرستان تصریح کرد: با جذب سرمایه گذاران در طرح های صنعتی می توان شاهد حضور بخش خصوصی در اجرای طرح های لرستان بود.

بازوند افزود: در جلسه ای که با سازمان زمین شناسی کشور برگزار شده تصمیم گرفته شده که کار مطالعات معادن و ظرفیت های معدنی استان در دستور کار قرار گیرد و قرار است لرستان از سوی این سازمان به عنوان مرکز ژئوتوریسم کشور معرفی شود.

وی اظهار کرد: کسب این عناوین برای لرستان می تواند در افزایش میل به سرمایه گذاری در این استان و معرفی قابلیت های لرستان موثر باشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات