مدیر امور اجتماعی استانداری لرستان:

اگر شعار سال را پیاده کنیم ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی و بیکاری حل می شود.

نادرقربانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ کلید واژه اصلی ما درهر مکانی است و در اوایل انقلاب امام خمینی (ره) وقتی مدیریت جهادی را به دست گرفت از طریق فرهنگ اعتقاد مردم را انسجام داد. وی افزود: در اوایل انقلاب بحث اقتصادی مطرح نبود فقط فرهنگ انسجام مردم بود که توانست شاه راشکست بدهد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید براینکه فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش شود بیان کرد: دفاع مقدس از طریق جوانان و پیران شکل گرفت و بحث اقتصاد و پول مطرح نبود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی عنوان کرد: درحال حاضر راه نجات مملکت و استان لرستان پیاده کردن مدیریت جهادی و فرهنگ انسجام ملی است.

قربانی تصریح کرد: اگر شعار سال را پیاده کنیم ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی و بیکاری حل می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اهمیت به فرهنگ سازی در موضوع شعار سال گفت: بحث فرهنگ بحث بخشنامه ای نیست و باید با همکاری رسانه ملی و رسانه گروهی فرهنگ سازی درجامعه ایجاد شود.

قربانی تصریح کرد: کارهای فرهنگی درمدت زمان کوتاه جواب نمی دهد بلکه به زمان و برنامه بلند مدت نیاز دارد.

وی با اشاره به نقش مدیریت جهادی در توسعه کشور افزود: روحیه و تفکر جهادی باید بر مسئولان کشور حاکم شود چرا که پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها در مدیریت جهادی است.

وی بیان کرد: کشور برای جهش های علمی و تیدیل شدن به قدرت برتر در دنیا نیاز به مدیریت و عزم جهادی دارد تا با میانبر زدن به وسیله این مدیریت عقب ماندگی های علمی کشور جبران شود.

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات