استاندار لرستان خبر داد

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: در راستای از سرگیری پروژه های نیمه تمام استانی طرح مجتمع تجاری مسکونی ونک پارک را با اختصاص اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در هفته آینده اجرائی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد ، هوشنگ بازوند امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در لرستان برخی از طرح های عمرانی به علت نبود اعتبار و بی توجهی مسؤلان سالیان طولانی تعطیل و عملیات اجرائی آن ها متوقف می شود.

وی افزود: یکی از طرح های عمرانی لرستان که اکنون مدت ۱۲ سال است که تعطیل شده طرح تجاری مسکونی ونک پارک خرم آباد است که با پیگیری های انجام شده به زودی عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

بازوند تصریح کرد: برای راه اندازی و آغاز عملیات اجرائی این طرح در خرم آباد از ظرفیت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کرده ایم که برای اجرائی کردن این طرح اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد در نظر گرفته شده است.

 

استاندار لرستان بیان کرد: در لرستان طرح های اقتصادی بسیاری وجود دارد که ارزش ریالی برخی از آن ها هزاران میلیارد است ولی با وجود این همه ظرفیت در لرستان سهم این استان از ظرفیت ها تنها بیکاری و تورم است.

وی با اشاره به طرح های نیمه تمام لرستان افزود: مجتمع کشت و صنعت لرستان یکی دیگر از طرح های صنعتی و عمرانی لرستان است که قرار است فردا عملیات راه اندازی مجدد آن آغاز شود.

بازوند گفت: برای راه اندازی مجدد مجتمع کشت و صنعت لرستان با یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ در بخش خصوصی قرار داد بسته ایم زیرا معتقدیم با ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در طرح های لرستان می توان شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی لرستان بود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات