استاندار لرستان:

خبرگزاری لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: نرخ بالای بیکاری و نبود زیرساخت های مناسب برای شکوفایی اقتصاد، مهمترین مشکل استان لرستان است که با همراهی مردم و جذب سرمایه های بخش خصوصی با هدف تولید ثروت و ایجاد فرصت های شغلی برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از   پلدختر ، هوشنگ بازوند امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان پلدختر، اظهار کرد: مهم ترین موضوعی که مسئولان دولت و نظام بر روی آن تمرکز کردن حل مشکلات اقتصادی مردم است.
وی افزود: توجه جدی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق منویات و مطالبات ایشان در حوزه اقتصادی به ویژه اصل اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکار برای دستیابی به اقتصادی مولد، پایدار و توسعه یافته است.
استاندار لرستان تصریح کرد: دراین زمینه فراهم کردن بستر مناسب برای جذب سرمایه های بخش خصوصی و مشارکت جدی و فعال مردم در عرصه های اقتصادی، تولیدی و عمرانی و بهره برداری بهینه و مطلوب از ظرفیت های داخلی کشور، رویکرد محوری دولت تدبیر و امید برای رشد و توسعه اقتصادی و رفع مشکلات موجود است.
بازوند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری   در سال های اخیر همواره بر لزوم تلاش برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرده اند، افزود: نامگذاری سال ها با رویکردهای اقتصادی و ابلاغ سیاست های مرتبط با تحقق اصل اقتصاد مقاومتی، از جمله تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری   برای برون رفت از مشکلات فعلی است.
وی گفت: برهمین اساس نیز مهم ترین دغدغه و برنامه اجرایی دولت تدبیر و امید نیز در حوزه اقتصادی تعریف و تدوین شده و دراین زمینه اقدامات بسیار مفید و موثری برای رفع مشکلات و زمینه سازی برای شکوفایی اقتصاد داخلی و بهبود شرایط معیشتی و رفاهی مردم انجام شده است.
وی با بیان اینکه تغییر و تحول در حوزه های مدیریتی اقدامی برای پویایی بیشتر فعالیت ها و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های مدیریتی است، گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها، باید مجری سیاست های ابلاغی دولت و فراهم کننده بستر مناسب برای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام باشد.
وی ضمن تاکید بر مشارکت و همراهی بیشتر مردم با دولت برای اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی و محرومیت زدایی از چهره استان، افزود: پرهیز از سیاسی کاری و همچنین شفافیت در عرصه فعالیت های اجرایی و عمرانی بهترین روش برای جلب اعتماد و اطمینان مردم در مسیر همراهی و همکاری مطلوب و رشد و توسعه استان و کشور است.
استاندار لرستان گفت: نرخ بالای بیکاری و نبود زیرساخت های مناسب برای شکوفایی اقتصاد، مهمترین مشکل استان لرستان است که این مهم نیز با همراهی و همکاری مردم و جذب سرمایه های بخش خصوصی با هدف تولید ثروت و ایجاد فرصت های شغلی برطرف می شود.
استاندار لرستان گفت: دراین زمینه اقدامات بسیار مفید و موثری نیز انجام شده که در نتیجه آن شاهد شناسایی و شکوفایی بخشی از ظرفیت های ناشناخته و خفته استان و مشارکت فعال بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی و توسعه پایدار استان است.
در این مراسم با تجلیل از تلاش های فریدون رشیدی فرماندار سابق پلدختر، قدرت اله ترابی نژاد   به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی و منصوب شد.
قدرت اله ترابی نژاد پیش از این معاونت برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان خرم آباد را برعهده داشت.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات