نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: لرستان یکی از پرظرفیت ترین استان های کشور در زمینه های متفاوت برای برقرای روابط تجاری داخلی و خارجی است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، ایرج عبدی در دیدار با سفیر ترکیه در خرم آباد با ابراز خوشحالی از سفر ایشان به لرستان در راستای توسعه تجارت خارجی استان اظهار کرد: لرستان سرزمینی با آب و هوای بسار خوب  و دارای مردمانی مهمان نواز است که امیدواریم در این سفر کوتاه سفیر ترکیه به این استان به ایشان و هیئت همراه خوش بگذرد.

وی افزود: لرستان یکی از پرظرفیت ترین استان های کشور در زمینه های متفاوت برای برقرای روابط تجاری داخلی و خارجی است.

دکتر عبدی بیان کرد: در لرستان در زمینه های مختلف مانند ریسندگی، خدمات داروئی، ظرفیت های بسیار بالای دانشجویی و ورزشی و گردشگری هستیم که هر کدام از این موارد می تواند به نوبه خود سبب ایجاد ارتباط با کشور ترکیه شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس اظهار کرد: ما معتقدیم که چند کشور بزرگ منطقه خاورمیانه مانند ترکیه و ایران می توانند شرایط ویژه اقتصادی را در این منطقه به وجود آورند و در آینده اقتصادی دنیا تأثیر بسزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: فعالیت های اقتصادی خارج از تهران می توانند در این زمینه تأثیر بسیار زیادی داشته باشند و روابط متقابل بین کشورهای ایران و ترکیه سبب تأثیر پذیری این کشورها از هم شده و رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی را در دنیا به دنبال دارد.

عبدی افزود: امیدوارم با سفر کوتاه سفیر ترکیه به لرستان بتوانیم زمینه لازم را برای جذب سرمایه گذاری های خارجی از جانب این کشور و گسترش روابط اقتصادی با آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات