مدیرکل توزیع برق لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل شرکت توزیع برق لرستان گفت: شرکت توزیع برق لرستان با عملکرد موفق خود در زمینه اجرای پروژه ها در سال گذشته ۱ هزار و ۳۴۳ پروژه را در سطح استان اجرا کرده است که از این تعداد ۱ هزار و ۲۳۳ پروژه به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، محمد بحرینی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: روند اجرای پروژه های اداره برق لرستان در سال گذشته نسبت به سال های قبل رضایت بخش بوده به طوری که زمان اجرای پروژه ها در مقایسه با گذشته 28 روز کاهش یافته است.

وی افزود: عامل اصلی کسب این موفقیت برنامه ریزی دقیق و اصولی و نظارت کامل بر اجرای پروژه ها بوده است که سبب شده این پروژه ها با سرعت بیشتری اجرا شود.

بحرینی تصریح کرد: از جمله شاخص های موفقیت در این زمینه داشتن برنامه زمان بندی مشخص برای شروع و پایان پروژه های پیمانی و همچنین نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران cو pc بوده که نتیجه آن کاهش زمان اجرای پروژه ها از 12/104روز در سال 91 به 42/75 روز در سال 92 کاهش یافته است.

رئیس اداره برق لرستان بیان کرد: در سال 92 در سطح استان 1 هزار و 343 پروژه اجرا شده است که از این تعداد1هزار و 233 پروژه با پیشرفت فیزیکی 100درصد اجرا ،66 پروژه با پیشرفت فیزیکی بین 50تا 90 درصد و44 پروژه با پیشرفت فیزیکی کمتر از 50 درصد در حال اجرا هستند.

وی اظهار کرد: مدیریت های توزیع برق شهرستانهای کوهدشت ،خرم آباد یک وبروجرد یک به ترتیب بیشترین سهم را دراین موفقیت داشته اند و به ترتیب مقامهای اول تا سوم را در این زمینه به خود اختصاص داده اند .

بحرینی افزود: طرح‌های مصوبه سال 93 پس از بررسی وتصویب توسط کمیته ها وکارگروه های مربوط برای اجرا در اواخر سال 92 به مدیریت توزیع برق شهرستان ها ابلاغ شده که برای هر کدام از طرح ها کد مخصوصی تعریف شده است و این طرح ها بایستی بر اساس برنامه مصوب اجرا شود که پس از کنترل و نظارت بر هر طرح میزان انحراف از برنامه ها مشخص وبرای رفع آنها اقدامات لازم بعمل می آید.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات