نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظار ما از اصناف این است که در شب نیمه شعبان و در جشن امام زمان (عج) سنگ تمام بگذارند و شرکت فعال داشته باشند، چراکه اصناف باید سفیران امام زمان(عج) باشند.

به گزارشلرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه و رؤسای اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف در خرم‌آباد، اظهار کرد: انتظار ما از اصناف این است که در شب نیمه شعبان و در جشن امام زمان (عج) سنگ تمام بگذارند و شرکت فعال داشته باشند، چراکه اصناف باید سفیران امام زمان(عج) باشند.

 

وی ادامه داد: شب نیمه شعبان یکی از شب‌های لیلة‌القدر است که سرنوشت همه بشر برای همیشه تعیین می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد:‌ انتظار ما از اصناف این است که در شب نیمه شعبان با برگزاری جشن، پرچم و چراغانی مغازه‌ها این شب را جشن بگیرند، چراکه شهر خرم‌آباد یک شهر تمام مذهبی است و باید در نیمه شعبان سراسر در غرق شور و شادی شود.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مغازه‌ها تاکنون هیچ پرچم یا چراغی نزده‌اند، یادآور شد: وقتی روزی همه ما به دست امام زمان (عج) افزایش پیدا می‌کند، پس چه انتظاری است که مغازه‌هایی که به این امر اهمیت نمی‌دهند، روزی زیادی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت:‌ احترام به مهدویت در زندگی و حیات انسان‌ها وجود دارد، بنابراین همه ما باید در این روز تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌ها و مراسم‌ها به کار ببریم.

 

میرعمادی ابراز کرد: در زمان ظهور امام زمان (عج) امید به رفاه و آسایش به وجود می‌آید و ظلم و ستم در همه عالم برچیده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: اعتقاد به مهدویت ریشه در تاریخ بشریت دارد، چراکه در زمان ظهور امام زمان (عج) همه ارزش‌ها احیا می‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شاخصه جامعه‌ای که مورد انتظار ما است، سه چیز است، گفت: استقرار عدالت فراگیر و عدالتی که همه جهان را فرامی‌گیرد و برچیده شدن ظلم در همه عالم نخستین شاخصه جامعه‌ای است که ما انتظار آن را می‌کشیم.

 

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به اینکه دانش و عقل بسیار کم است، اما در زمان ظهور امام زمان (عج)‌ خرد و دانش بشری شکوفا می‌شود و هر آنچه در دنیا وجود دارد برای بشر شکوفا می‌شوند.

 

میرعمادی بیان داشت: یکی دیگر از شاخصه‌های حکومت امام زمان (عج) رفاه اقتصادی حلال، دوری از حرام و توسعه پایدار است، بنابراین مردم در آن زمان به آسایش و رفاه جاودانه می‌رسند و آسمان و زمین همه برکات خود را نشان می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه امام زمان (عج) نیاز به تلاش، آمادگی و زمینه‌سازی برای ظهور دارد، متذکر شد: برای رسیدن به جامعه منتظر باید آمادگی، تلاش علمی و جهاد را متوجه امام زمان(عج) کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: در زمان ظهور همه مردم به آسایش و رفاه می‌رسند، بنابراین محبت امام زمان(عج) در دل‌ها قرار می‌گیرد و ما نیز باید با برقراری عدالت آماده ظهور آن حضرت باشیم.

 

وی ادامه داد: جامعه باید آمادگی اجرای کامل دستورات الهی را داشته باشد تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) نزدیک شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات