امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در راستای مقاوم‌سازی اقتصاد کشور عنوان داشت: توسعه صنعت کشاورزی و جایگزینی روش‎های نوین با روش‌های سنتی در افزایش محصولات و مایحتاج مردم به خصوص محصول استراتژیک گندم موثر است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‏الاسلام والمسلمین حسن ترابی عصر امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد اظهار داشت: دشمنان برای به زانو درآوردن کشورها نقاط ضعف آن‏ها را شناسایی کرده و از این طریق با اعمال فشار بیشتر به آن‏ها سعی در استثمار کشورها دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می‏دانند که استفاده از گزینه جنگ نظامی به نفع آن‏ها نیست و بر این اساس با اعمال تحریم‏های شکننده اقتصادی تلاش می‏کنند، راه نفوذی پیدا کرده و از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

وی با اشاره به سیاست‏های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب و عملی برای برون‏رفت از مشکلات موجود در جامعه است.

 

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: با توجه به نام‏گذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همه ما باید در راستای تحقق این مهم حرکت و شرایط را برای استقلال اقتصادی کشور مهیا کنیم.

 

ترابی متذکر شد: کارکنان اداره جهاد کشاورزی با آموزش علم روز به کشاورزان در نحوه مراحل کاشت تا برداشت محصول می‏توانند، نقش موثری در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی داشته باشند.

 

ترابی یادآور شد: تامین غذای مردم و تولید کالاهای استراتژیک با ارتقای بخش کشاورزی امکانپذیر است، بنابراین همه ما باید کشاورزی را رونق بدهیم و از کشاورزان حمایت کافی را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه استان لرستان ظرفیتهای خوبی از نظر کشاورزی دارد که می‏توان با ورود بخش خصوصی آن‏ها را شکوفا کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات