فرماندار شهرستان خرم آباد عنوان کرد

لرستان خبر: فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: نیمه کاره ماندن پروژه احداث هتل صخره ای در خرم آباد، به نماد توسعه نیافتگی این شهر مبدل شده چراکه مردم این شهرستان، سالهاست شاهد توقف و تعطیلی این پروژه هستند.

به گزارش لرستان خبر، ˈحبیب الله خجسته پورˈ روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد، گفت: مدیریت جهادی مبتنی بر کار علمی، برنامه محور و هدفمند، عامل اصلی برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار و همه جانبه در این شهرستان و رفع محرومیت ها و مشکلات موجود است.

  

وی افزود: برای تحقق این مهم باید روش های علمی و نوین مدیریتی همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی، جایگزین روش های سنتی و بدون برنامه شود.
 

وی با اشاره به وجود طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه کاره و تعطیل شده در شهرستان، اظهار کرد: عدم توجه به معیارهای کارشناسی و اجرای پروژه ها بدون کار مطالعاتی و کارشناسی، از جمله عوامل اصلی در طولانی شدن زمان اجرا و یا تعطیلی پروژه ها است.
 

خجسته پور افزود: دراین میان، نیمه کاره ماندن پروژه احداث هتل صخره ای در خرم آباد، به نماد توسعه نیافتگی این شهر مبدل شده چراکه مردم این شهرستان، سالهاست شاهد توقف و تعطیلی این پروژه هستند.
 

وی با اشاره به اقدامات موثر مدیریت ارشد اجرایی استان در راستای احیا و فعالیت مجدد پروژه های نیمه کاره استان، تاکید کرد: دراین زمینه بسیاری از مجتمع ها و پروژه های بزرگ اقتصادی، صنعتی و عمرانی شهرستان خرم آباد از جمله مجتمع کشت و صنعت و پروژه تجاری، مسکونی کیو، احیا و فعال شده است.
 

فرماندار خرم آباد گفت: همچنین توجه به معیارهای کارشناسی و اقتصادی در روند اجرای پروژه های عمرانی، موجب سرعت بخشی به روند اجرا و پیشرفت فیزیکی مطلوب بسیاری از پروژه های نیمه کاره و تعطیل شده در سطح استان و شهرستان خرم آباد شده است.


خجسته پور در ادامه بر فعالیت دقیق و قانونمند ادارات شهرستانی در خرم آباد تاکید کرد و گفت: نباید به دلیل مرکزیت شهرستان خرم آباد، سازمان ها و نهادهای اداری مستقر دراین شهرستان در سایه ادارت کل قرار گیرند.
 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز دراین جلسه گفت: یک هزار و 760 میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری برای توسعه، تکمیل و تامین سرمایه در گردش طرح های اشتغالزای استان اختصاص یافته است.



ˈعلی آشتابˈ با اشاره به اینکه 56 درصد بیکاران استان، فاقد مهارت هستند، افزود: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی نیز از این پس تنها از طریق شرکت های پشتیبان با هدف ایجاد شغل و فرصت های شغلی انجام می شود.
 

وی اظهار کرد: درحال حاضر سه هزار و 100 تعاونی فعال در سطح استان لرستان فعالیت دارند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات