معاون جهاد کشاورزی استان لرستان:

لرستان خبر: معاون جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: شهرستان خرم‌آباد دارای 91 مرغداری است که در این خصوص در بین شهرستان‌ها، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش لرستان خبر، نامدار صیادی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد، اظهار کرد: نباید از اهمیت وضعیت بخش کشاورزی در لرستان و خرم‌آباد غافل شویم، چراکه از 92 هزار هکتار اراضی خرم‌آباد، تنها 29 درصد به صورت آبی و مابقی به صورت دیم کاشت می‌شوند.

 

وی ادامه داد: به دلیل کمبود اعتبار، 148 طرح و پروژه کشاورزی در استان لرستان نیمه‌تمام مانده که از این تعداد، 10 طرح مربوط به شهرستان خرم‌آباد است.

 

معاون جهاد کشاورزی استان لرستان خاطرنشان کرد: شهرستان خرم‌آباد دارای 91 مرغداری است که در این خصوص در بین شهرستان‌ها، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

 

صیادی، برنامه‌های این سازمان را تهیه سند آمایش، سند توسعه و سیاست‌های چهارگانه اقتصادی، سند اشتغال اعلام کرد و عنوان داشت: 148 طرح نیمه‌تمام که همه آنها در سال‌های 90 و 91 آغاز شده‌اند، به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین اعتبار موردنیاز، نیمه‌کاره مانده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 10 طرح مربوط به شهرستان خرم‌آباد است، ابراز کرد: حضور هیئت دولت در لرستان یک فرصت بزرگ است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

 

معاون جهاد کشاورزی استان لرستان متذکر شد: این سفرها به دلیل پیگیری استاندار لرستان به این استان انجام می‌شود، بنابراین با توجه به فصل تصویب بودجه، این یک فرصت طلایی برای استان است.

 

صیادی در پایان یادآور شد: شهرستان خرم‌آباد رتبه نخست میزان تولیدات کشاورزی در لرستان را دارد و در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون اراضی کشاورزی این استان، 250 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به این امر اختصاص یافته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات