دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد خبرداد

لرستان خبر: دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به مشکلات و مسایل قضایی، حقوقی و امنیتی عرصه اقتصادی استان، آمادگی لازم برای همکاری در راستای فراهم کردن بستر حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در حوزه های مختلف اقتصادی استان لرستان را دارد.

لرستان خبر، ˈسعید رازانیˈ روز یکشنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت، افزود: دراین زمینه، کمیته حمایت از سرمایه گذاری استان لرستان نیز با هدف حمایت از فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در عرصه های مختلف اقتصادی، تشکیل و فعال شده است.
 

وی با اشاره به ظرفیت های غنی استان لرستان و ضرورت شناسایی و استفاده کارشناسی از این قابلیت ها، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای توسعه استان و فراهم کردن بستر و شرایط مناسب سرمایه گذاری در استان، همکاری و تلاش کنند.
 

رازانی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، افزود: تحقق این شعار نیازمند تعامل همه جانبه دستگاه های اجرایی استان با توجه به اهمیت رشد و توسعه اقتصادی در مسیر خدمت رسانی بهینه به مردم و رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی در سطح جامعه است.
 

دادستان انقلاب و عمومی خرم آباد با تاکید بر رفع موانع موجود در مسیر فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی استان، گفت: دستگاه قضایی نیز دراین زمینه و به منظور رونق هرچه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی استان، آماده هرگونه همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی استان در راستای حمایت از فعالیت بخش خصوصی در چارچوب قانون است.
 

رازانی گفت: در این راستا ضروری است با شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل استان و ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات آنها، شرایط برای احیا و فعالیت مستمر و موثر اقتصادی این واحدهای تولیدی و صنعتی به خوبی فراهم شود.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات