مدیر فرودگاه خرم‌آباد:

لرستان خبر: مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: فرودگاه به عنوان یک گذرگاه می‌تواند در بحث گردشگری هر استان تأثیرگذار باشد. فرودگاه خرم‌آباد آمادگی کامل در زمینه مباحث گردشگری استان لرستان را دارد.

لرستان خبر، ابراهیم کیانی صبح امروز در جلسه کارگروه گردشگری لرستان در خرم‌آباد گفت: دفاتر گردشگری در سطح لرستان باید به کسانی واگذار شود که بتوانند تورهای گردشگری را هدایت کنند.

 

کیانی خاطرنشان کرد: بیش از 4 ماه است که پرواز مشهد به خرم‌آباد و برعکس، با کمک استاندار لرستان راه‌اندازی شده که این پرواز هم اکنون با 99 درصد ظرفیت در حال انجام است.

 

این مسئول تصریح کرد: استان لرستان ظرفیت‌های مناسبی در بحث گردشگری دارد که می‌توان در زمینه اشتغال، فرصت‌های شغلی را به وجود آورد.

 

وی راه‌اندازی رستوران‌ها، هتل‌ها، مکان‌های اقامتی برای گردشگران و به ویژه به وجود آوردن یک هتل و رستوران در کنار دریاچه کیو را ضروری دانست.

 

کیانی افزود: امروز فرودگاه خرم‌آباد برای 120 نفر به صورت مستقیم در زمینه‌های آتش‌نشانی، خدمات و ...  شغل ایجاد کرده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاتر گردشگری در سایر شهرستانهای استان باید به افراد توانمند سپرده شوند تا بتوانند تورهای گردشگری را در لرستان ایجاد کنند.

 

مدیر فرودگاه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ما در فرودگاه خرم‌آباد آمادگی این را داریم که خدمات را به گردشگران ارائه دهیم.

 

کیانی یادآور شد: به وجود آوردن دفاتر خدمات گردشگری باید در دستور کار میراث فرهنگی قرار گیرد زیرا این دفاتر در جذب گردشگران بسیار مفید است.

 

در ادامه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: در حال حاضر ما با کمبود اعتبار مواجه هستیم و برای رسیدگی به آب گرم نورآباد نیاز به راه‌اندازی جاده داریم که اعتبار میراث فرهنگی جوابگو نیست.

 

علیرضا مهاجرنژاد خاطرنشان کرد: پل‌های تاریخی لرستان نیز نمی‌توانند با این بودجه‌های ناچیز مرمت و ساماندهی شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات