رئیس کمیته امداد خرم آباد:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد خرم آباد گفت: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در خردادماه امسال بیش از ۹ میلیارد ریال مستمری به 19 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت کرده است.

لرستان خبر، علی فلاحی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در خرداد ماه امسال بیش از 9 میلیارد ریال مستمری را به مددجویان تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف کمیته امداد پرداخت مستمری به مددجویان زیر پوشش است، کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در این راستا، هر ماه مبالغی را در قالب کمک معیشت به حساب مدد جویان واریز می‌کند.

 

فلاحی تصریح کرد: تعداد 19 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند که در خرداد ماه امسال مبلغ 9 میلیارد و 384 میلیون و 50 هزار ریال در قالب مستمری به حساب آن ها واریز شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم آباد همچنین از اهدا 240 کمک موردی ویژه در خرداد ماه سال جاری به مددجویان خبر داد و بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) در راستای برطرف کردن برخی از مشکلات مددجویان در مناسبت‌های مختلف اقدام به پرداخت کمک‌های موردی ویژه به آنان می‌کند.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد شهرستان خرم آباد تعداد 240 کمک موردی به مبلغ یک میلیارد و 331 میلیون و 800 هزار ریال به مددجویان این شهرستان در خرداد ماه سال جاری اهدا کرده است.

 

فلاحی با اشاره به اهدای 115 کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان این شهرستان در خرداد ماه امسال افزود: کمیته امداد امام (ره) در راستای فراهم سازی شرایط ازدواج آسان برای فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناسبت های مختلف اقدام به پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه برای افراد دارای شرایط ازدواج می کند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم آباد بیان کرد: برای تهیه این 115 فقره کمک هزینه جهیزیه مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات