با حضور استاندار لرستان /

لرستان خبر: با حضور استاندار لرستان کلنگ احداث پل مواصلاتی روستای لبان با اعتباری بالغ بر 1,5 میلیارد تومان به زمین زده شد.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند عصر دیروز در سفر خود به شهرستان دورود از چند طرح عمرانی و زیرساختی این شهرستان بازدید کرد.

 

در این سفر کلنگ احداث پل مواصلاتی روستای «لبان» با حضور هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، عباس قائدرحمت، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، شهرام ملکی، مدیرکل مسکن راه و شهرسازی استان لرستان، ماشاالله نعمتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی به زمین زده شد.

 

بر پایه این گزارش، این پل در ابتدای راه روستایی لبان با عرض دهنه 45 متر به صورت خرپایی احداث می‌شود. پل روستای لبان با اعتباری حدود یک میلیارد و 480 میلیون تومان اجرا و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 93 به بهره‌برداری برسد.

 

بازدید از مشکلات رودخانه «تیره»، محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دورود و همچنین بازدید از تکمیل و تجهیز ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان دورود از برنامه‌های سفر استاندار لرستان به شهرستان دورود بود.

 

استاندار لرستان عصر دیروز در سفر چند ساعته به دورود رفته و از نزدیک با طرح‌های این شهرستان آشنا شد.

 

بازدید از رودخانه «تیره»، محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دورود و همچنین بازدید از تکمیل و تجهیز ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان دورود و کلنگ‌زنی پل «لبان» از برنامه‌های سفر استاندار لرستان به شهرستان دورود بود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات