استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص سفر خود به شهرستان دورود گفت: با توجه به درخواست فرماندار و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیگیری پروژه‌هایی که در سفر ریاست محترم جمهور مطرح شد، امروز به شهرستان دورود آمده‌ایم.

لرستان خبر، استاندار لرستان با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان دورود گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به کمربندی دورود اشاره کرد که توافق آن در سفر هیئت دولت انجام گرفته است.

 

وی ادامه داد: اجرای پروژه بر عهده وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود و باید تملک اراضی توسط استان صورت پذیرد، تا عملیات اجرایی آغاز شود.

 

بازوند عنوان داشت: از پروژه‌های دیگر احداث تصفیه‌خانه شبکه فاضلاب شهرستان دورود است که خوشبختانه پیمانکار آن برنده و مشخص شده است، به روش بیو تی این کار انجام شود.

 

وی با بیان این مطلب که حدود 33 میلیارد تومان اعتبار احداث پروژه تصفیه‌خانه شبکه فاضلاب شهرستان دورود است، گفت: در حال حاضر این طرح در مرحله انجام کارهای اداری قرار دارد و به طور خوشبینانه می‌توان گفت، کمتر از 45 روز دیگر عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

 

استاندار لرستان در خصوص روند تجهیز و تکمیل ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود گفت: در این زمینه عقب افتادگی‌هایی وجود داشت و در سفر قبل هم با رضا محمدی اصل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مذاکراتی داشته‌ایم، تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کار عملیاتی آن را انجام دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به انجام آسفالت یک لاین از خیابان اصلی و ورودی و خروجی شهر گفت: در جلسه قبل این موضوع مصوب شده بود که خوشبختانه این کار توسط اداره کل مسکن، راه و شهرسازی انجام شد که جای تشکر دارد.

 

بازوند در خصوص کلنگ احداث پل روستای لبان که راه دسترسی چند روستای منطقه را تأمین می‌کند، گفت: این پل هم در سفر قبلی تأمین اعتبار شد و 450 میلیون تومان از محل اعتبارات سال 92 پرداخت شده است و امروز هم بقیه اعتبارات احداث پل تامین شد و مقرر شد، تا عملیات اجرایی آن تا چند روز آینده آغاز شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات