شهردار پلدختر خبرداد

لرستان خبر: شهردار پلدختر گفت: توزیع یک هزار و 500 اصله نهال نارنج در سطح شهر با هدف توسعه فضاهای سبز شهری از جمله اقدامات مهم انجام شده توسط شهرداری پلدختر دراین مدت بوده است.

لرستان خبر، ˈجهانگیر اکبریˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهر پلدختر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده، گفت: میزان درآمد شهرداری پلدختر در هفت ماه گذشته حدود 30 میلیارد ریال شامل 26 میلیارد ریال درآمدهای جاری شهری و چهار میلیارد ریال درآمدهای استانی بوده است.

 


وی اظهار کرد: درهمین راستا، خانواده های دریافت کننده نهال ها که نسبت به کاشت و نگهداری از آنها اقدام کنند، برای مدت دو سال از پرداخت عوارض شهرداری معاف خواهند شد.


شهردار پلدختر، انجام طرح مطالعاتی احداث پارک گردشگری در مدخل جنوبی شهر با هدف ایجاد تاسیسات مناسب اقامتی و رفاهی برای گردشگران را از دیگر فعالیت های شهرداری پلدختر ذکر کرد.


وی افزود: تامین اعتبار برای احداث بوستان بانوان در قالب تبدیل مجموعه بوستان رضوان شهر پلدختر به یک مجموعه تفریحی، رفاهی ویژه بانوان از دیگر فعالیت های شهرداری پلدختر در حوزه توسعه خدمات شهری است.


شهردار پلدختر گفت: درهمین راستا، 500 مترمربع زمین نیز به منظور احداث موزه مردم شناسی در شهر پلدختر از سوی شهرداری در اختیار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.
 

اکبری افزود: بهسازی معابر و خیابان های شهر، انجام 19 هزار مترمربع روکش آسفالت، دو هزار و 150 متر جدول گذاری معابر، اصلاح هفت تقاطع در سطح شهر، رنگ آمیزی جداول و بلوارهای سطح شهر، اجرای 63 متر از کانال فاضلاب بیمارستان، لکه گیری و مرمت بیش از 50 هزار متر مربع از معابر، تامین آب موردنیاز فضای سبز شهری با استفاده از رودخانه کشکان، هدایت آب های سطحی به خارج از شهر با احداث 10 کیلومتر کانال، راه اندازی کارخانه آسفالت از دیگر اقدامات شهرداری پلدختر در طول هفت ماه گذشته بوده است.
 

شهردار پلدختر همچنین با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رسانه ها در راستای بهبود فعالیت ها و توسعه خدمات شهری، افزود: رسانه ها می توانند نقش موثری در ایجاد بستر و فضای مناسب برای کار و تلاش موثر و هدفمند با هدف توسعه و رونق فعالیت های خدماتی و عمرانی و بهسازی و زیباسازی فضاها و مبلمان شهری داشته باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات