فرماندار دورود:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دورود گفت: درصد رشد اعتبارات در شهرستان دورود نسبت به شهرستان‌های دیگر در وضعیت خوبی است که جا دارد از همه کسانی که به این شهرستان نگاه ویژه داشته‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

لرستان خبر، ماشاالله نعمتی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان دورود با اشاره به افزایش اعتبارات استان لرستان در سال جاری، گفت: مجموع اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان لرستان در سال 93 بیش از 25 درصد افزایش یافته است که به تبع آن سهم شهرستان دورود نیز رشد بسیاری داشته است.

 

وی با بیان این مطلب که اعتبارات شهرستان دورود در سال گذشته 19 میلیارد تومان بوده است، گفت: این میزان در سال 93 با افزایش 44 درصدی به 28 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان لرستان یادآور شد: در این سفر اعتبارات بسیار خوبی پیش‌بینی شده است.

 

این مسئول با اشاره به تخصیص 6 تا 20 درصدی اعتبارات استانی در شهرستان دورود در طول سال گذشته متذکر شد: در سال گذشته به دلیل کمبود اعتبارات میانگین تخصیص بسیار پایین بود، اما دولت جدید در آغاز کار خود بنا را بر صداقت و اجرای کامل وعده‌ها قرار داده است.

 

نعمتی در خصوص اعتبارات اختصاص داده شده به بخش گردشگری، اظهار داشت: در زمینه اختصاص اعتبارات به دریاچه گهر باید نگاه ملی داشت، چراکه این دریاچه در جهان شناخته شده و دبیر کل سازمان ملل در اجلاس سالیانه خود به اعضا توصیه می‌کند که برای یک بار هم که شده از این دریاچه دیدن کنند، پس باید با دید ملی به این دریاچه نگاه کرد.

 

وی با اشاره به بازدید 70 هزار نفر در سال گذشته از دریاچه گهر، تصریح کرد: مشکلاتی که در گذشته در این دریاچه وجود داشت، همواره موجب نارضایتی گردشگران از امکانات موجود بوده است و در فصل گردشگری جدید اقداماتی به منظور کاهش این نارضایتی‌ها انجام و پیگیری‌هایی به عمل آمد که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

 

فرماندار شهرستان دورود خاطرنشان کرد: مبلغ 40 میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌ها در دریاچه گهر کافی نبوده و امیدواریم از محل اعتبارات استانی و ملی مبلغ خوبی به آن اختصاص داده شود.

 

این مسئول با اشاره به نیمه‌کاره ماندن احداث مجتمع امدادی در شهرستان دورود نیز گفت: شهرستان دورود به واسطه زلزله خیز بودن نیازمند احداث این مجتمع است، چراکه نبود آن در روند امدادرسانی زلزله در سال‌های گذشته کاملاً مشهود بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات