مدیر کل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: 24مرکز نیکوکاری در استان لرستان افتتاح کرده‏ایم که این مراکز با عنایت روحانیون، هیئت‏های امنای مساجد و... راه‎اندازی شده‎ و خوشبختانه در این زمینه سال گذشته رتبه پنجم کشوری را داشته‎ایم که این برای ما یک افتخار بزرگ است.

لرستان خبر، ولیالله منتظری امشب در نخستین گردهمایی هیئتهای عامل مراکز نیکوکاری و خیرین لرستان در خرم‏آباد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت اظهار داشت: زندگی امام حسن (ع) در کمک به ایتام و نیازمندان به گونه‏ای بود که سه بار همه اموال و دو بار نصف اموال خود را به نیازمندان کمک کرده است.

 

وی عنوان داشت: روزهای ولادت امام حسن مجتبی (ع) باعث درس و عبرت ما برای کمک به نیازمندان و خیر به یتیمان می‏شود، در ماه مبارک رمضان سال گذشته 14 مرکز نیکوکاری در استان لرستان افتتاح کرده‏ایم که خوشبختانه با گذشت یک سال به 24 مرکز رسیده است.

 

این مسئول یادآور شد: این مراکز در سال گذشته همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن (ع) افتتاح شدهو ما نیز برنامه داریم، این مراکز را به 80 مرکز نیکوکاری در سطح استان لرستان برسانیم.

 

منتظری متذکر شد: تا پایان سال‏جاری این مراکز را به 42 مرکز می‏رسانیم و در این راه همه تلاش خود را به کار می‏گیریم.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته سه میلیارد و 861 میلیون ریال درآمد و کمکهای بوده که از این 14 مرکز به دست آمده است، گفت: 321 نفر در این مراکز به عنوان امدادیار جذب شده است.

 

این مسئول یادآور شد: 765 خیر در این مراکز فعال بودهاند و اموال مورد نیاز برای آنها تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است.

 

منتظری ادامه داد: در این مراکز دو دوره آموزشی برای مسئولان اجرایی و حوزه مشارکت‏های مردمی طراحی شده و چهار دوره 32 ساعته به صورت منطقهای برای افراد و آشنایی آنها انجام شده است.

 

وی متذکر شد: در این مراکز هدف این است که کارها به خود افراد و مردم سپرده شود، زیرا آنها میتوانند افراد نیازمند و خیر را بهتر شناسایی کنند.

 

منتظری اضافه کرد: سال گذشته در این مراکز سفرههای بزرگ کمک به ایتام در روزهای نیمه شعبان، ولادت امیر مومنین (ع) و... پهن شده و خوشبختانه در خصوص حامییابی اقدامات خوبی انجام شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات