مدیرکل بهزیستی استان لرستان عنوان کرد

لرستان خبر: مدیرکل بهزیستی استان لرستان گفت: 90 طرح اشتغالزا در بخش مشاغل خانگی نیز با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در حوزه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، اجرا شده است.

لرستان خبر، ˈهمایون عمودی زادهˈ روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: دو هزار و 232 واحد مسکونی طی سال گذشته به مددجویان تحت پوشش این سازمان شامل معلولان و زنان سرپرست خانوار واگذار شده است.

 

وی افزود: تا پیش از سال 90 در مجموع 865 واحد مسکونی در راستای تامین مسکن خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان در قالب خرید مسکن، مشارکت در ساخت و مسکن مهر واگذار شده است.
 

وی اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساخت 18 واحد مسکونی نیز با پیشرفت 60 درصد و در قالب مشارکت و سهم آوری برای واگذاری به مددجویان تحت پوشش بهزستی استان لرستان در حال ساخت است.
 

وی همچنین در خصوص اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی استان نیز گفت: دو هزار و 424 فرصت شغلی در سال های 91 و 92 برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان لرستان ایجاد شده است.
 

عمودی زاده اظهار کرد: این درحالیست که سهمیه اشتغالزایی سازمان بهزیستی استان لرستان برای مددجویان تحت پوشش، سالانه یک هزار فرصت شغلی است.


وی افزود: درهمین ارتباط ، سال گذشته نیز 179 طرح اشتغالزا با اعتبار 14 میلیارد و 824 میلیون ریال در سازمان بهزیستی استان لرستان تصویب و اجرا شده است.


وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و بیمه طرح های اشتغالزا در بهزیستی استان، اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 50 نفر از مددجویان تحت پوشش این سازمان در این استان بیمه شده اند.


عمودی زاده گفت: همچنین طی سال گذشته 33 نفر از مددجویان بهزیستی استان لرستان از طرح کمک های بلاعوض این سازمان برای سرمایه گذاری تا سقف یک میلیارد ریالی بهره مند شدند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات