نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: شهرستان کوهدشت در بین شهرهای استان لرستان بیشترین بیکاری را به خود اختصاص داده و در شرایط بدی به سر می‌برد. وی از همه مسئولان استانی به ویژه استاندار لرستان خواست توجه ویژه‌ای به شهرستان کوهدشت داشته باشد.

لرستان خبر، اللهیار ملکشاهی عصر امروز در جلسه برنامه شورای برنامه‌ریزی استانداری لرستان گفت: مشکل اصلی استان لرستان بحث اشتغال و بیکاری است که عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران چند روز پیش این استان را به عنوان بیشترین نرخ بیکاری در سطح کشور اعلام کرده است.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه از بیکاری نجات پیدا کنیم باید بخش خصوصی پای کار بیایند که در این زمینه وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که با سرمایه‌گذاران در ارتباط باشند.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه اجرایی باید مستقیم از وزرا برای توسعه و رفع بیکاری این استان بودجه بگیرند گفت: امروز در شهرستان کوهدشت چند سد کوچک وجود دارد که سیلاب‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کوهدشت در بخش صنایع دارای مشکلات زیادی است که امیدواریم با همت استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان بخشی از آنها برطرف شود.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بودجه‌ای که به استان لرستان داده می‌شود باید در شورای برنامه‌ریزی استان تنظیم و برای شهرستان‌ها تقسیم شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان‌ها را در این زمینه برطرف کنیم.

 

ملکشاهی یادآور شد: امروز سد معشوره نیازمند به حمایت مسئولان است و باید از طریق فاینانس این سد را پیگیری کنیم.

 

ملکشاهی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرستان کوهدشت پمپاژی هست که با راه‌اندازی آن یک هزار هکتار از اراضی دیم این شهرستان آبی می‌شود، اما امروز با وجود هزینه‌هایی که در این زمینه صورت گرفته این پروژه تعطیل است.

 

لازم به ذکر است؛ جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خرم‌آباد برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات