رئیس کمیته امداد خرم آباد:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد خرم آباد گفت: خوشبختانه آمار ارائه شده کمیته امداد در زمینه تعهدات ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بیش از تعهدات است به طوری که برای این شهرستان 126 فرصت شغلی مشخص شده بود که کمیته امداد توانسته است 292 فرصت شغلی را ایجاد کند.

لرستان خبر، علی فلاحی امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در ماه مبارک رمضان امسال برنامه های متنوعی را در راستای خدمت رسانی به ایتام انجام داده است.

 

وی افزود: در راستای اجرای این برنامه ها یک طرح ویژه به نام طرح مفتاح الجنه را برگزار کرده‌ایم که از همه مدیران شهرستانی خواستاریم در روزهای باقی مانده از ماه رمضان در این طرح شرکت کنند و از نزدیک با وضعیت ایتام شهرستان آشنا شوند.

 

فلاحی تصریح کرد: سیستم کمیته امداد یک سیستم آموزشی و اشتغال زا است و یکی از مهم ترین دستگاه ها در زمینه ایجاد اشتغال در استان به شمار می رود که در سال 91 در زمینه ایجاد مشاغل خانگی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

 

رئیس کمیته امداد خرم آباد بیان کرد: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در زمینه آموزش مهارت های فنی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های کمیته امداد شهرستان خرم آباد در زمینه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان متأسفانه برخی از بانک‌ها همکاری لازم را با این نهاد ندارند و به طور کلی می توان گفت ارتباط کمیته امداد با این بانک‌ها صفر است.

 

فلاحی افزود: سه نکته مهم آموزش، مهارت و تسهیلات در کمیته امداد وجود دارد و انجام می شود اما نکته اصلی در بحث ایجاد اشتغال در این شهرستان این است که بازاریابی وجود ندارد و نمی توان محصولات تولید شده را به خوبی و به راحتی به بازار عرضه کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات