امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر ساخت و تکمیل مصلی پلدختر را ضروری دانست و گفت: مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه پلدختر ظرفیت پذیرش بیش از پنج هزار نفر را ندارد. یکی از خواسته ها و مطالبات مهم و ضروری مردم و مسوولان این شهرستان تکمیل مصلی است زیرا از ساخت استخر شنای هم مهم تر است .

لرستان خبر، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ روز پنج شنبه در جمع مدیران شهرستان پلدخترافزود: در ماه مبارک رمضان هر جمعه بر تعداد نمازگزاران افزوده می شود به طوری که آمار شرکت کنندگان در نماز جمعه شهر پلدختر در ماه رمضان به پنج برابر رسیده است که عده ای باید در زیر آفتاب سوزان اقامه نماز جمعه کنند.
 

وی ساخت و تکمیل مصلی پلدختر را ضروری دانست و گفت: مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه پلدختر ظرفیت پذیرش بیش از پنج هزار نفر را ندارد و از طرفی این روزها دمای هوا در پلدختر از 45 درجه می گذرد و این گرمای هوا نفس نمازگزاران را در فضای کم این مسجد گرفته است ،
 

حجت الاسلام ˈلروندˈ با بیان این که نمازجمعه در استحکام بنیان های نظام بسیار مؤثر بوده و بیشتر توطئه های دشمنان در همین سنگر عبادی، سیاسی خنثی می شود از مسوولان خواستار تکمیل مصلی این شهر شد.
 

وی به گرامیداشت 5 مرداد سال 58 سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در کشوراشاره کرد و گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بخشی از دستگاه رهبری است که به عنوان کانونی برای وحدت و یکپارچگی امت اسلامی قلمداد می شود
 

امام جمعه پلدختر با بیان این که تریبون نماز جمعه تبیین کننده و منادی منویات نظام و مقام معظم رهبری است گفت: برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در طول35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی موجب تقویت اتحاد ملت ایران اسلامی شده است.
 

وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه ای همگانی است و باید همه مسلمانان در برابر اقدامات ضد اسلامی و ضد انسانی رژیم غاصب اسراییل به پا خیزند و اجازه ندهند که جنایت کاران اسراییلی زنان و مردان فلسطینی را در محاصره کامل قرار دهد.
 

حجت الاسلام ˈلروندˈ تصریح کرد: روز جهانی قدس بعنوان میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و باید مردم کشورمان مثل سال های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان( فردا) به خیابان ها بیایند و خشم خود را از جنایات غربی ها و سران رژیم صهیونیتی به دنیا نشان دهند.
 

امام جمعه پلدختر گفت: روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی حق در برابر باطل و روز مقابله با زورگویان و زراندوزان جهانی است و جنایت های استکبار و رژیم غاصب اسرائیل ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر به انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات