مردادماه امسال /

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان 14 مردادماه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات با هدف ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

لرستان خبر، علی آشتاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برگزاری نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان در 14 مرداد ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: این جشنواره در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات با هدف ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: برای شرکت در نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان بیش از یک‌هزار و 500 کارآفرین نام‌نویسی کرده بودند که پس از بررسی و داوری توسط کارگروه علمی این جشنواره 9 نفر کارآفرین برتر انتخاب شدند.

 

آشتاب خاطرنشان کرد: یک نفر که شرایط کسب کارآفرین برتر ملی را داشت به دبیرخانه این جشنواره ملی نیز معرفی شد که امیدواریم در آن جشنواره نیز کسب مقام کند و به عنوان برترین‌های کشور معرفی شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات