معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: باید تلاش شود تا پایان امسال تمام زیرساخت‌های مسکن مهر در لرستان به سرانجام برسد تا بتوانیم سال آینده پرونده مسکن مهر لرستان را ببندیم.

لرستان خبر، مجید کیانپور صبح امروز در جلسه شورای مسکن مهر استان لرستان در خرم‌آباد گفت: در سایت مسکن مهر دره گرم خرم‌آباد 500 انشعاب آب نصب و 640 انشعاب برق نیز در این سایت توسط شرکت برق استان لرستان نصب شده است.

 

کیانپور تصریح کرد: 500 واحد این سایت آماده بهره‌برداری است که در هفته دولت آنها را به مرحله افتتاح می‌رسانیم.

 

این مسئول گفت: تمام دستگاه‌های مربوط به مسکن مهر باید تلاش خود را به کار گیرند تا مسکن مهر در سطح استان لرستان به سرانجام برسد و مردم از این سردرگمی نجات پیدا کنند.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه یادآور شد: در سایت دره گرم خرم‌آباد قرار است 500 خانوار سکونت پیدا کنند که باید امکانات اولیه نظیر نانوایی، آتش‌نشانی و ... در این محل راه‌اندازی شود.

 

کیانپور تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند دفترچه فروش اقساطی این واحدها تا 25 مرداد تهیه و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بحث سند مالکیت واحدها و پایان کار آنها نیز باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانند متقاضیان به راحتی سند خود را دریافت کنند.

 

وی از اداره راه و شهرسازی لرستان خواست وضعیت پیمانکار جهاد نصر لرستان را در بحث زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان تا روز شنبه مشخص کند و اگر توانایی ادامه کار را ندارد آن را برکنار به جای آن یک پیمانکار توانمند معرفی کند.

 

کیانپور افزود: تا پایان شهریور امسال باید این 500 واحد کامل به بهره‌برداری برسند و 360 واحد دیگر نیز در مرحله بعدی انجام گیرد.

 

وی از اداره استاندار لرستان خواست که نسبت به نصب آسانسورها در مسکن مهر خرم‌آباد بازرسی‌های خود را انجام دهند و اگر مشکلی داشته برای رفع آن به شرکت مربوطه اطلاع دهند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر در آینده مشکلی برای افرادی که در این سایت مستقر می‌شوند، به وجود آید، قطعاً مسئولان مربوطه مقصر هستند و باید جوابگو باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات