مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد خبر داد

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد گفت: معافیت سربازی یکی از اقدامات موثر و هدفمند کمیته امداد است که اجرای این طرح با هدف توانمند‎سازی مددجویان و خانواده‎های آنان صورت می‎گیرد.

لرستان خبر، علی فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد گفت: در تیر ماه سالجاری تعداد 42 نفر از فرزندان خانوادههای تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرمآباد از خدمت مقدس سربازی معاف شدند.

 

وی اظهار داشت: معافیت سربازی یکی از اقدامات موثر و هدفمند کمیته امداد است، زیرا به طبع آن فرزندان پسر خانوادههای نیازمندان میتوانند پس از معافیت از خدمت مقدس سربازی به اقتصاد خانواده خود کمک کنند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان خرمآباد با بیان اینکه این طرح شامل خانوادههای دارای سه دختر، خانوادههای دارای سرپرست ناتوان و... است، اظهار داشت: اجرای این طرح با هدف توانمندسازی مددجویان و خانوادههای آنان صورت میگیرد.

 

فلاحی یادآور شد: افراد معاف شده میتوانند با شرکت در دورههای فنی حرفهای و پس از دریافت گواهی پایان دوره، از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کرده و برای خود ایجاد اشتغال کنند.

 

وی بیان داشت: ما به دنبال این هستیم که به خانوادههای نیازمند و کسانی که سرپرست ناتوان دارند، کمک کنیم تا در آرامش بیشتری زندگی کنند به همین علت از هر گونه کمک به این افراد به ویژه ایتام هیچ دریغی نمیکنیم.

 

این مسئول ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز کمکها و فطرههای زیادی برای این افراد جمعآوری شد که در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات