معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

لرستان خبر: معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : از کارآفرینان که با مدیریت دانش بنیان سبب ایجاد فضای کسب و کار و پایداری فضای کسب و کار شده‎اند، باید تجلیل به عمل آوریم، زیرا این‎ افراد با اندیشه، غیرت و همت مضاعف کار می‎کنند.

لرستان خبر، سید علی اکبر طاهایی عصر امروز در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر، کارگر و گروه کار نمونه استان لرستان در خرمآباد اظهار داشت: دوران زندگی ما با حضور امام مقارن بود، یادآور شد: امام خمینی( ره ) همواره بر دانشاندوزی و دانشافزایی در بعد انسانیت که سرلوحه برنامههای محوری آیین آسمانی است، تکیه و اهتمام داشتند.

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: برخی افعال و برنامهریزیها سبب ایجاد سیاستهای ناهمسو شد که کاهش راندمان و بهرهوری را به دنبال دارد، باید مجموعه شرایط را در نظر بگیریم و حوزه معیشتی را برای افرادی که حداقلها را در اختیار دارند، دچار چالش نکنیم، البته امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات مثبتی در این زمینه رخ داده است.

 

این مسئول با اشاره به فعالیت نمایندگان لرستان در جهت توسعه استان ادامه داد: نمایندگان استان لرستان که در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی حضور دارند، انگیزه توسعه، پیشرفت و تعالی استان را در دل دارند، بنابراین مجمع نمایندگان باید به منظور رفع مسائل محوری استان با استاندار همراه شوند.

 

طاهایی عنوان کرد: احداث راه آهن، آزاد راه و فرودگاه مجهز به توسعه بهتر استان مدد میرساند و با قراردادن آن در دستور کار ثمرات آن به استان باز میگردد.

 

وی با بیان اینکه حضرت خدیجه یک کارآفرین نمونه بودهاند، بیان داشت: سلامت اخلاقی پیامبر اکرم بر حضرت خدیجه احراز شد و مدیریت امور به ایشان سپرده شد،

 

پیامبر نیز با امنیت و پاکدامنی مدیریت کار را به عهده گرفت و با دانش‏افزایی سبب افزایش سود و فایده بیشتر شدند.

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هر زمان که از گفتمان امام(ره) و رهبر سر باز زدیم، دچار چالش شدهایم، گفت: باید از خداوند طلب مغفرت و توفیق کنیم، همچنین مقوله استغفار باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

وی متذکر شد: دولت باید رفتار، عملکرد و برنامههای خود را اصلاح کند و ما نیز براساس اصول و بنیادهای درست زندگی را بنا کنیم تا اصلاحطلبی معنا یابد.

 

این مسئول افزود: ما موظف هستیم، کانون کارآفرینان استان را پشتیبانی و تقویت کنیم، بدین منظور کانون باید پیشنهادات اصلاحی و کاربردی را در قالب بندهای بودجهای ترتیب دهند و ارئه کنند.

 

طاهایی اظهار داشت: حضور دکتر ربیعی آرامشی را در وضعیت کار ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد با اتخاذ سیاستهای درست شرایط کارآفرین شدن مددجویان را فراهم می‏کند که خوشبختانه این امر و تشویق مددجویان به امراشتغال نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات