نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی:

لرستان خبر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی 80 تا 90 درصدی برخی شهرکهای صنعتی استان به واسطه مدیریت ضعیف و غیرعلمی رخ داده است.

لرستان خبر، ˈالهیار ملکشاهیˈ روز سه شنبه در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان افزود: در حالی که منابع آبی جاری در لرستان در حد مطلوبی قرار دارند، اما مردم این استان کمترین بهره را از منابع آبی موجود به دلیل نبود زیرساخت ها، می برند.
 

وی اظهار داشت: امروز برخی شهرهای استان لرستان برغم قرار گرفتن در سرچشمه آبهای منطقه ، بنا به دلایل مختلف با مشکل جدی کمبود آب شرب و مصرفی مواجه شده اند.
 

وی با اشاره به اعتراض های گسترده برخی استانها مبنی بر عدم احداث سد در استان لرستان، گفت: دراین زمینه برخی افراد نیز به صورت ناخواسته ، در مسیر اجرای پروژه های عمرانی سد سازی در استان لرستان مانع ایجاد می کنند.
 

وی با بیان اینکه برداشت یک دهم آب خسارتی به مناطق پایین دستی وارد نمی کند ، تصریح کرد: بهره مندی از مجتمع های کشت و صنعت و توسعه کشاورزی نیازمند توجه ویژه دولت و تخصیص آب مورد نیاز است.
 

ملکشاهی افزود: هم اکنون طرح پتروشیمی مصوب کوهدشت شش میلیون متر مکعب و طرح مصوب پتروشیمی رومشکان هشت میلیون متر مکعب آب نیاز دارد و این در حالی است که در بحث آب و تامین آب به شدت با مشکل مواجه هستیم.


 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات