معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و پروژه‌های صنعتی و کشاورزی در سطح استان در هفته دولت برگ زرینی برای مردم استان است.

لرستان خبر، مجید کیانپور ظهر امروز در جلسه نشست با فرمانداران در خرم‌آباد در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: برخی از پروژه‌های اجرا شده، در سطح استان با حضور مقامات عالی رتبه کشور، استاندار و معاونان عمرانی، سیاسی و اداری استانداری در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

وی عنوان کرد: بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها، زیرساخت‌های توسعه، عمران و آبادانی را در استان رونق می‌بخشد.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های عمرانی در روند توسعه استان تاثیرگزار هستند، تاکنون 203 پروژه با اعتبار 115 میلیارد تومان اجرا شده است.

 

این مسئول بیان داشت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، فرمانداران و مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی موظف هستند، تا تاریخ دوشنبه هفته جاری اطلاعات جامع و کاملی را نسبت به پروژه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی در سطح استان را جمع‌آوری کنند و به معاونت عمرانی ارائه دهند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد هفته دولت در وزارتخانه‌ها تاسیس شده، است، فرمانداران باید تا تاریخ 24 مرداد سال جاری با وزارتخانه متبوعه هماهنگی لازم را به منظور حضور مسئولان عالی رتبه کشوری در استان برای افتتاح پروژه‌ها انجام دهند.

 

کیانپور گفت: هفته دولت در سال جاری از تاریخ 24 مرداد ماه تا هشت شهریور ماه، با شعار آرامش و امید نامگذاری شد و این شعار در سربرگ ادارات نقش می‌بندد.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یکی از اقدامات سال جاری گزینش و تقدیر از مدیران است، در تاریخ چهار شهریور ماه به مناسبت روز کارمند از کارمندان و مدیران نمونه تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

 

این مسئول ادامه داد: دولت تدبیر و امید در نظر دارد، در هفته دولت از قالب کلیشه‌ای فاصله گیرد و رویکرد جدید داشته باشد، بدین منظور با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به منظور نمایش دستاوردها و جذب نخبگان و متخصصان به عنوان مخاطبان اصلی نمایشگاه‌هایی با هدف ترسیم افق کاری برگزار می‌کند.

 

وی اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی عمومی گزارشات عملکرد یک‌ساله دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

 

کیانپور عنوان داشت: در هفته دولت مدیران اجرایی با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مربوط به دستگاه‌های اجرایی از مقام شاخص آنان تجلیل می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات