همزمان با هفته دولت /

لرستان خبر: مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان گفت: براساس بررسی‎های انجام شده در حال حاضر 62 پروژه عام و هشت پروژه شاخص آماده بهره‎برداری در استان شناسایی شده است که این طرح‎ها در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند.

لرستان خبر، مهرداد غضنفری عصر امروز در جمع فرمانداران استان لرستان در خرمآباد در خصوص پروژههای قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در گذشته افتتاح پروژهها با مشکلاتی مواجه بود که بازتاب منفی از طرف مردم را به دنبال داشت، این در حالی است که در سالجاری که نخستین سال خدمت دولت تدبیر و امید است، برنامههای هفته دولت از حساسیت ویژهای برخوردار بوده است، به همین منظور سازمان جهاد کشاورزی استان دو جلسه در ارتباط با پالایش پروژههای قابل افتتاح خود برگزار کرده است و در این زمینه مشکلات برطرف میشوند.

 

غضنفری یادآور شد: در نیمه اول سال ایستگاههای پمپاژ آب در شهرستانهای سلسله و دلفان اجرا شد، یک طرح بستهبندی مرغ و ماهی، چند صنعت دام و طیور و.. نیز به اتمام رسیده است.

 

این مسئول عنوان کرد: این طرحها در مجموع با اعتبار 27 میلیارد تومان تامین شدند که 32 هزار خانوار در قالب بخشهای مختلف از این پروژه‏ها بهرهمند میشوند و 156 نفر به طور مستقیم با این طرح‏ها همکاری و ارتباط دارند.

 

این مسئول بیان داشت: درهفته دولت همایشی با حضور استاندار لرستان به منظور اعلام خدمات دولت در بخش کشاورزی و تجلیل از مقامات ورزشی کشاورزی برگزار می‏شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات